• memo

Bugaboo Donkey

Hej allihopa! Först och främst vill jag tacka Er för toppen info angående beställning av Donkeyn!!! Jag väntade och väntade på att de ska få in dem här i Sverige, då jag råkade komma in på det tidigare forumet och fann att det gick att beställa den....Hurra!! Är nu på väg att beställa från WH Watts. Dock problem med att välja färg....svart/röd eller svart/blå...... några tips? Vet Ni vad sittdyna och åkpåse kostar? Är åkpåsen varm?

• memo

Tack för svaret. Två pojkar. Har redan varit i mail kontakt med dem, frakten går på 70 pund, men den lär öka något då jag även ska ha maxi cosi cabrio fix och easyfix isofix base.

• memo

Det verkar som det blir blå Ja priset på frakten blir 110 pund, men då beställer jag duo vagn, bilstolsadapter, Maxi Cosi cabriofix + isofix, 2 seat liner och 2 åkpåsar.....blir ganska mycket för hela, men ändå så pass mindre än här hemma i Sverige. Någon som kan säga mig om åkpåsarna är varma? och går de använda i liggkorgen med tanke på deras speciella form? Har aldrig haft en Bugaboo tidigare.....

• memo

Läängtar: Tack! Den verkar ju ligga perfekt!! Ja, jag hoppas den är varm nog, bor uppe i Norrland..... Väntar nu på svar från WH Watts angående Easyfix basen - den ska både gå och bälta fast eller använda med isofix, måste bara kolla att det stämmer, sen så beställer jag......och sen lääääääängtar

• memo

Joddan: Vad roligt!! och grattis till köpet! Har precis blivit uppringd av en jättetrevlig kvinna från WHWatts (Paula, tror jag) och nu är den beställd!

• memo

Jag undrade angående liggdelen och sittdelen och fick dessa svar från kidzshop.se. : Liggdelen till donkeyn är ca 78 cm lång och bredden upptill är ca 30 och sedan smalnar den av nedåt, då blir den ca 26 cm. Sittdelen är, från sittplattan och längs ryggen va 50 cm och sittplattan är 26 cm, från sittplattan och ner vid fötterna är den ca 25 cm.

• memo

Måste erkänna att jag började ångra lite att jag ej beställde röd, men så gick jag nyss in på bildtråden...åååh, vad den blåa är fin. Såg nyss att pengarna är reserverade, men har inte fått någon orderbekräftelse, Ni som beställde på WH Watts, fick Ni det direkt? Hoppas få se den imorgon....

• memo

Hurra!!! Har fått orderbekräftelse. Har beställt Bugaboo donkey duo, svart/blå, biladapter, 2 åkpåasar (blå), 2 sittdynor (blå), Maxi Cosi Cabriofix och Easyfix. Frågade om rabatt då jag beställt så mycket och de drog ner priset cirka £ 30. hela köpet, med frakt gick slutligen på £ 1730....mycket pengar, men vid beräkning blir det ändå mycket billigare än i Sverige! Åh, vad jag längtar nu! Tack än en gång alla, för tipsen att man kan beställa Donkeyn utomlands!

• memo

Tesan L: Gillar du färgglatt så ta rosa dyna. Jag tog blå av 2 anledningar: tycker om färgglatt och maken tyckte att svart blir ju så lätt uppvärmat av solen...

• memo

läste era inlägg, och börjar fundera om jag gjorde rätt som beställde 2 åkpåsar.... Har en son på 19 månader och nästa kommer om cirka 2 månader. Hade tänkt använda åkpåsen i liggkorgen - går det? Är min äldre son för gammal för åkpåse???

Svar på tråden Bugaboo Donkey