• memo

Bugaboo Donkey

NaBas: Tack. Hoppas de nya åkpåsarna också är så, det vore toppen att kunna köpa något färglatt, mönstrat och sy lock. Hoppas bara jag får lite tid när Bebis väl kommer.....

• memo

Länisen: Jag betalade 1099£ för bara vagnen (duomodellen)

• memo

Silvera: vad jag förstår så passar även graco babyskydd

• memo

Catox: Jag hoppas verklogen hjulen klarar mycket snö (bor i Norrland), men det tror jag nog. Har en Maxi Cosi Mura den fyrhjuliga varianten och det har gått hur bra som helst under vintern, det var bara att låsa hjulen. Dessutom har Donkeyn en tvåhjulsfubktion - får väl se om det funkar.....

• memo

Tjohooo!! Fått mail från WH Watts de har nu kompletterat allt jag har beställt och vagnen ska skickas...hurra!!

• memo

Varukorgen som liggdel den var bra Jag undrar hur folk i min lilla stad kommer reagera på donkeyn.... De flesta här har emmaljunga, kronan eller brio.......

• memo

Dessutom kan man vända sittdelarna hur man vill (ifrån eller mot sig, båda eller en osv)

• memo

Oooops, det går det tydligen på Basson duo.....det var ett av mina argument.....ha ha, bäst jag håller tyst om det nu, vagnen är ju på väg.....

• memo

Kikade nu på Basson duomlita till, några till argument: den har punkteringsfria hjul Donkeyn har luft hjul=bättre fjädring, framhjulen ser mindre ut än Donkeyns, bättre med större vintertid. Fullt sittläge i Donkeyn, i Basson halvligger tydligen barnet i den mest sittande positionen.. Sittdelarna i Basson tar max 15 kg/ säte..... hoppas dessa argument hjälper till på traven...

• memo

Ni som beställde på WH Watts, hur länge tog frakten, jag längtar sååååååå Paketen lämnade idag Barking kring 14, på väg mot Köpenhamn och jag undrar om jag kanske får den denna vecka......

Svar på tråden Bugaboo Donkey