Inlägg från: BejbyBoo |Visa alla inlägg
  • BejbyBoo

Bugaboo Donkey

Jag har köpt en BRIO-åkpåse i shiny silver idag! Tänker främst att den ska användas i liggdelen till bebis. Valde mellan den och en cocoon, men föll för Brio för jag tycker att färgen är roligare och så var det halva priset!

♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • BejbyBoo

Tittade också på Elodie, men den kändes alldeles för stor. Den går att trä över ryggstödet, är ju inget hål för "flärpen" på Donkeyn, men det funkar nog ändå. Jag har ju som sagt tänkt använda den i liggdelen, så då är ju inte det något problem.

• BejbyBoo

Måste be om råd. Jag har ju sand-bas nu men skulle så gärna ha svart istället. Funderar nu på om jag ska ta påbyggnadsdelen som svart. Då har jag en sittdel i vardera färg o liggdelen i sand. Ser det helt knasigt ut att ha bebis i sand-liggdel och storasyster i svart sittdel?

• BejbyBoo

Åh, tittade in på Moeders Mooiste för att maila dem och fråga om pris på extension setet. Tittade runt på sidan och hittade ett märke (skötväskor) jag aldrig sett förr. Blev omedelbart förälskad, de var utan tvekan de snyggaste skötväskor jag någonsin sett!! *dreggel* Och förstås med ett pris därefter... Hur ska jag kunna köpa hem den utan att avslöja priset för maken...?! Kyss

http://www.storksak.co.uk/shop.php?shopcatid=11&womens=on

• BejbyBoo
    Lindsey skrev 2011-09-26 12:55:51 följande:
    Har mailat med wh watts idag och med frakt kostar duon just nu 1169 pund inklusive frakt, alltså 12417,11 svenska. Försöker hitta någon butik i usa som kan skicka till sverige för då sparar man ännu ca en tusenlapp men annars kommer jag beställa därifrån.

Undrar dock fortfarande över garantin. Någon som vet hur det funkar om den är köpt utomlands? 
    Tänk på att om du beställer och skickar från USA så är risken stor att du åker på tull och skatt på vagnen. Det är bara på köp inom EU som man är befriad från de kostnaderna.

Garantin funkar på samma sätt som om du köper den här, bara det att du inte har en butik att gå till, utan får sköta kontakten med butiken över mail/telefon eller direkt med Bugaboo i Holland. 
  • BejbyBoo

Har lagt in två bilder i bildtråden på min hastigt sydda sittdyna... Lite sned och skrynklig, men det berodde mer på tyget och slarvig nålning. Själva mallen blev bra.

• BejbyBoo
    Fujji skrev 2011-10-03 10:49:18 följande:
    Ny bild i bildråden! :)

Och på bloggen såklart!
    www.lillstrutsen.blogspot.com/
    Kalasfint!
    Jag håller på nu och än så länge känns det som att det blir bra. Ska vara så noggrann som möjligt, så bildbevis dröjer lite.  
  • BejbyBoo
    Joddan skrev 2011-10-03 12:58:37 följande:
    Ligger en donkey ute för 8000:-, en duo. Blocket alltså. Tycker det är galet bra pris... För den som bor i trollhättan
    Oj, ja verkligen!
  • BejbyBoo
    lillalilly skrev 2011-10-06 14:11:40 följande:
    Hur har ni försäkrat era vagnar? nyfiken *
    Inget särskilt alls. Ingår väl i hemförsäkringen antar jag.
Svar på tråden Bugaboo Donkey