Bugaboo Donkey
Jag har köpt en BRIO-åkpåse i shiny silver idag! Tänker främst att den ska användas i liggdelen till bebis. Valde mellan den och en cocoon, men föll för Brio för jag tycker att färgen är roligare och så var det halva priset!
Jag har köpt en BRIO-åkpåse i shiny silver idag! Tänker främst att den ska användas i liggdelen till bebis. Valde mellan den och en cocoon, men föll för Brio för jag tycker att färgen är roligare och så var det halva priset!
Tittade också på Elodie, men den kändes alldeles för stor. Den går att trä över ryggstödet, är ju inget hål för "flärpen" på Donkeyn, men det funkar nog ändå. Jag har ju som sagt tänkt använda den i liggdelen, så då är ju inte det något problem.
Måste be om råd. Jag har ju sand-bas nu men skulle så gärna ha svart istället. Funderar nu på om jag ska ta påbyggnadsdelen som svart. Då har jag en sittdel i vardera färg o liggdelen i sand. Ser det helt knasigt ut att ha bebis i sand-liggdel och storasyster i svart sittdel?
Åh, tittade in på Moeders Mooiste för att maila dem och fråga om pris på extension setet. Tittade runt på sidan och hittade ett märke (skötväskor) jag aldrig sett förr. Blev omedelbart förälskad, de var utan tvekan de snyggaste skötväskor jag någonsin sett!! *dreggel* Och förstås med ett pris därefter... Hur ska jag kunna köpa hem den utan att avslöja priset för maken...?!
http://www.storksak.co.uk/shop.php?shopcatid=11&womens=on
Har lagt in två bilder i bildtråden på min hastigt sydda sittdyna... Lite sned och skrynklig, men det berodde mer på tyget och slarvig nålning. Själva mallen blev bra.
Spigg, supersnyggt!! Hoppas mina suffletter blir lila bra.