Bugaboo Donkey
Nu har jag agerat papparazzi och Åsnan var modell så nu finns bättre bilder i min blogg om någon vill se
tesansblogg.blogg.se/2011/august/utkast-aug-11-2011.html
Nu har jag agerat papparazzi och Åsnan var modell så nu finns bättre bilder i min blogg om någon vill se
tesansblogg.blogg.se/2011/august/utkast-aug-11-2011.html
4 små älsklingar: Jag beställde dynor men något gick snett så dom glömde skicka dom. Dom skickar dom idag så lär väl ha dom om en vecka.
Man måste krångla med bältena oavsett vilken dyna man har. Det är ett minus, sättet dom gjort selen på.,
Fröken filur: Dom skulle lägga till våra med vagnen utan extra kostnad för frakt (nu glömde dom med det spelar ingen roll). 39.95£ kostar dom styck.
Eufori: Nu då jag beställde så hade dom inte allt hemma. 4 veckor tog det innan dom fått hem allt och på knappa 5 hade jag vagnen. Så allt beror ju på...
Ett tips för att få se fler kombinationer och olika färger är att gå in på bugaboos hemsida. Där väljer du "build" och då kan man testa en donkey i det utförande man är intresserad av och då kan du prova dig fram med olika delar, vända åt olika håll, snurra på vagnen och så. Testa!
Tailored fabric finns alltså i samma färger som Canopy. Missade att skriva lite där