Inlägg från: Mamma Tes |Visa alla inlägg
  • Mamma Tes

Bugaboo Donkey

jean1: Jag valde rosa suffla till ena sittdelen och svart suffla + liggdelslock till den andra delen. Har flicka sen innan, ut kom en flicka till i sep. Storasyster har den svarta sufflan (och en fin blommig dyna) och lillasyster har rosa suffla och svart liggdelslock. Finns bild på våran vagn i bildtråden.

• Mamma Tes

jean1: Jag har kört vagnen nu några månader och har då fortfarande i te stört mig på att sufflorna inte är i samma färg. Jag tycker det är skitsnyggt! Däremot skulle jag vilja ha en till rosa OCKSÅ nu då det blev en till tjej som tittade ut så skulle jag vilja kunna köra den med 2 rosa sufflor om jag känner för det.

• Mamma Tes

jean1: Hade jag haft en av varje kön så hade jag absolut tagit en blå och en rosa. Sett bilder på det och tycker det är jätteläckert! Men det är jag det dessutom är dom röda sufletterna jättefina också. För många val

• Mamma Tes

Vi har en Saab 9-3 sportcombi och vagnen ryms i bagagen. Dock så måste vi ta bort sufflan från liggdelen för att den ska gå att ställa rakt in. Alltså med kortsidan utåt. Hoppas ni fattar Har haft med vagn OCH mkt packning. Det går om man pusslar.

Har en låswire från Claes Ohlson som jag låser fast vagnen med då vi är på BVC. Dock så räcker den bara runt chassit och ena ligg eller sittdelen. Den med larm lät smart och bra att den är lång så man kan vira runt båda delarna (ramarna). Ska kolla upp den. Skulle aldrig lämna donkeyn obevakad och olåst!

• Mamma Tes

Vi har ett fårskinn i botten av liggdelen och ett vanligt vagnstäcke på bebis som har på sig vanliga kläder och en tunn fleeceoverall. En åkpåse hade blivit för trångt för våran bebbe som blir 5 mån till veckan. Då blir det ju liksom "fluff" från åkpåsen på sidorna också som tar bort yta.

• Mamma Tes

jean1: Jag tror att hålen bara är till för att vatten inte ska samlas där om det regnar ner i varukorgen och så småskräp/grus kan leta sig ut.

• Mamma Tes

jhk88: Nej. För det är inte förrens imorgon som fraktbolaget kan lämna det till utlämmningsstället antagligen.

• Mamma Tes

Till en monovagn ingår EN suffla och ETT lock i valfri färg. Till duo utförandet ingår TVÅ sufflor och ETT lock. Till twin ingår 2 av varje.

• Mamma Tes

mamalolo: På toppen av pumpen finns ett litet lock. Pilla bort det så finns där en "förlängare" till pumpen, den ventilen ska man använda.

Svar på tråden Bugaboo Donkey