Bugaboo Donkey
mjmc: vilka återförsäljare i Sverige var det du kollade priset med? Där jag har frågat idag vet fortfarande ingen något om varken faststället pris eller leveransdatum.
mjmc: vilka återförsäljare i Sverige var det du kollade priset med? Där jag har frågat idag vet fortfarande ingen något om varken faststället pris eller leveransdatum.
Trist att så många fått problem men vagnen är ju som sagt ny på marknaden. Men sånna saker som skumgummi som spricker är ju märkligt eftersom Bugaboo ändå har tillverkat vagnar ett tag nu. Jag tror att man kommer få vänta på reservdelar oavsett om man köper vagnen i butik i Sverie eller utomlands, jag börjar inse att jag inte kommer få samma blixtsnabba service som i Briobutiken på Norrlandsgatan i Stockholm där nästan alla reservdelar fanns på lager. Men förhoppningsvis får man iaf en lånevagn om Donkeyn går söner. För att vara säker behåller jag båda mina andra vagnar för att inte stå där en snöig och kall dag utan vagn.
Bra tips på pump spigg.
Tack för ytterligare prisinfo mjmc. Oj vilken snabb leverans. Jag hoppas nog att det tar lite längre tid för mig att få vagnen. Det är ändå 81 dagar kvar tills bebisen ska komma.
Grattis till killen Silvera!
Babykorv, fy vad läskigt. Har ni sittdelen framåtvänd eller vänd mot er? Har du någon teori om hur det kunde gå till?