Bugaboo Donkey
Minas skrev 2012-07-29 21:06:26 följande:
Hej i tråden, har följt er ett tag då Donkeyn är min absoluta drömvagn och jag har tänkt beställa en nu innan småsyskonet tittar ut i Oktober. Jag har en dotter som är runt 90 cm och snart 2,5 år. Jag var dock och testade vagnen idag och blev superbesviken då det inte alls var mycket rum att spela på uppe vid suffletten, då den var helt neddragen fanns det kanske 4cm men med suffletten öppen pga tyget som rynkar sig så nuddade hon suffletten med huvudet. Hur har ni andra med barn i denna åldern gjort? Jag kan tänka att om det var just NU så kanske det vore värt det ändå men på dessa månader kanske hon växer något också. Hur mycket utrymme har era storasyskon som är ungefär i samma ålder? Är hon ovanligt lång eller är det jag som är bortskämd med den förlängningsbara ryggen på Bugaboo bee? Började faktiskt tveka nu tyvärr och hörde att det är på G en Emmaljunga liknande Donkeyn här i höst. Vad tror ni, hur mycket växer de på ett år? Använder man sufletten eller kan man helt enkelt ta av den kanske om det inte regnar/snöar, hon kommer ju inte att sova i vagnen direkt.