Luella skrev 2012-01-31 10:14:06 följande:
Ni som har pumpat er Donkey på en mack eller liknande, vilket tryck har ni hjulen?
Det står på däcket! Tror det är max 30 psi? Eller var det 20? Som sagt, det står utskriver på själva däcket.
Mrs TH skrev 2012-01-30 21:28:36 följande:
Hej!
Jag tänkte höra om det är några som beställt åsnan via UK, jag har lite funderingar på hur det fungerar med reparation etc om något skulle gå sönder, passar delar i Sverige till en UK vagn?
Hur upplever ni att den är fungerar ex vid bussåkning?
Jag såg inte frågorna i inledningen och jag önskar att jag hade tid att läsa igenom 238 sidor men tyvärr
Jag har länge tänkt att vi ska ha en city select men det är jätteviktigt för mig att vår dotter, som kommer att vara 20 månader okorr eller 17 mån korr när lillasyster kommer, kan sitta vänd mot oss. Det kan hon ju iofs i en city select men då måste lillasyster vara längst ifrån mig och det vill vi inte heller.
Jag förstår ju att ni alla är kära i era åsnor men jag tänkte ändå höra om någon har erfarenhet av city select vs donkey?
Bugaboo Donkey ser exakt likadan ut överallt i världen, så vilket land man köper vagnen från spelar ingen roll när det gäller reservdelar. Jag tycker den är jättesmidig att ha på bussen.
Har inte haft en City Select men skulle inte vilja ha den heller, vill ha mina barn mot mig och jag vill ha något lättkört och smidigt.