• spigg

Bugaboo Donkey

Xina skrev 2011-08-18 21:27:51 följande:
    (råkade trycka skicka för tidigt)
    I september nån gång kanske jag försöker mig på att sy sufflett, donkeyn ska komma i början av sep.. Kan kanske få till ett mönster då. Ska sy dynor också tänkte jag, gjorde det till min uj.
    Jag har tre suffletter och nu rindge jag min syrra som lovade att försöka tillsammans med mig. Hon kan iaf sy, jag är värdelös, men va sjutton, SÅ komplicerad ser den faktiskt inte ut att vara!
  • spigg
    camriella skrev 2011-08-18 22:35:43 följande:

Ni som har bugaboo donkey, vilken skötväska tycker ni passar bäst till eller vilken har ni? :) Fungerar alla till den?

Jag har en Brio. Finns bild i bildtråden. Den funkar och för mig är skötväska bruksvara så jag kommer inte köpa en ny.
  • spigg

Solouniko: Mycket snyggt! Lägg in i bildtråden också, de kommer försvinna så snabbt här inne! Det där är alltså de nya dynorna? Ser ut att sitta riktigt bra!

daniels baby: Haha, det tror jag faktiskt inte är någon risk, om du har mailat dem och frågat om de färger du vill ha finns inne så skulle de nog ha sagt om de höll på att ta slut!

• spigg
    axdal skrev 2011-08-19 12:18:19 följande:
    hej.. går det inte att köpa vagnen här i sverige??
    jag skulle så gärna vilja kolla på vagnen innan jag bestmmer mig för att köpa en.. 
    den ser ju bra och praktisk ut. Men vill ju testa at sätta dottern i den och känna hur den känns och gämföra med andra vagnar som vi funderar på..  
    Om du bor på samma ort som någon här inne kan du säkert få klämma på den live!
  • spigg

Har också blivit stoppad många gånger och jag har låtit alla provköra vagnen och ställa frågor osv! Har även tipsat om det här tråden för de som varit intresserade! :)

daniels baby: Var bor du då?

• spigg
    Lillla My skrev 2011-08-19 21:03:45 följande:
    Ja, det är lite nu och då man blir stoppad eller att folk tittar som om man glömt sätta på sig kläder.
    Jag såg en svart duo med offwhite ungefär vid Friday's i Kungsan idag, någon här?

Jag var väldigt glad att jag hade en Donkey idag och inte en vanlig side-by-side tex UJ Duo. När jag skulle på båten till Fjäderholmarna kom jag inte in genom dörren till inomhusdelen så jag fick göra om den till en mono och ha syskonsiten på högkant där lilla varukorgen brukar sitta. 
    Haha jag var i Kungsan, bland annat, med min Åsna idag men nu har jag två blåa suffletter på den!

Ja visst är det bra! Har också använt mig av det knepet när jag skulle genom trång öppning!
  • spigg
    daniels baby skrev 2011-08-19 21:13:33 följande:
    Vi bor i Botkyrka för tillfället! ( håller på att sälja hus å flytta till hägersten)
    Jag kan möta upp dig inne i stan någon dag om du vill. Bor i söderförort, Bagarmossen.
  • spigg
    daniels baby skrev 2011-08-19 21:23:18 följande:
    ååå va snällt av dig! det blir dock tajt nu för vi drar till Turkiet på tis i två veckor å jag beställer  vagnen på måndag.. 
    Ah synd, jag var ju inne i stan hela dagen idag. Tror inte jag ska in imorgon tyvärr!
  • spigg
    jjeenn1 skrev 2011-08-19 21:29:21 följande:
    Jag har en fråga, kan man använda samma sittdel som man har på Cameleon?
    Och hur är den i snön, någon som vet ??
    Du kan i princip inte använda något från Cam till Donkeyn, utom tillbehör typ åkpåse, parasoll osv. Så sittdelar, suffletter, toppset osv, funkar tyvärr inte.
  • spigg
    jjeenn1 skrev 2011-08-19 21:43:29 följande:
    Okej, tack för det snabba svaret. Jag är inte riktigt med på hur denna vagnen funkar än eftersom jag började leta efter syskonvagn för nåogn dag sen:) Men köper man monovagnen så går den bara att ha singel och inte göra större ? och vill man det så får man isofall köpa till något ? och annars kör man på en duo ifrån början, hängde du med ? haha lite invecklat !
    Här har du en riktigt bra genomgång av Donkeyn:

Svar på tråden Bugaboo Donkey