Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Jag kissar på min kille!

Anonym (frugan) skrev 2011-07-24 13:37:02 följande:
    håller med, du kan väl anmäla dom det är ju din tråd och dom har inget här inne att göra!
    Det har jag gjort och nu ryker dem! 
  • Anonym
    Anonym (julibröllop) skrev 2011-07-24 13:51:02 följande:
    Alltså, ni bara tramsar ju jag kom hit för att få lite pepp och samförstånd men allt är förstört om jag ska kissa på min sambo är det ju upp till oss, som en del av det vackra som sex faktiskt är. Jag vet att han kommer att tycka om det och det är ju det som är det viktiga inte vad höns som "jaded" och "mad" tycker
    aaahahahahaahhhaaa det är lungt du kan vara här me oss och snacka kiss, bry dig inte om dem andra!!!!
  • Anonym
    Mad as snow skrev 2011-07-24 13:55:47 följande:
    I egenskap av trådstartare antar jag att jag borde sitta på svaret du söker, men det känns lite blankt just nu.
    eeeeeh va ehhh okej ehhhh va??? ehhh seriöööst?
  • Anonym
    Anonym (julibröllop) skrev 2011-07-24 14:02:49 följande:
    Troll? alltid går jag på det
    ne det är inge troll!! Hallå. Seriöst.
  • Anonym
    Mad as snow skrev 2011-07-24 14:03:54 följande:
    Lägg av nu. De har ju fattat för länge sen.
    ahahahahhaa?
  • Anonym
    Anonym (wetwilly) skrev 2011-07-24 14:20:23 följande:
    så ni tror att det inte finns dom som gillar wet? jisses..... borde sätta både iq å åldersgräns på denna sidan...
    Sätt inte IQ-gräns, för då försvinner 99% av FL:s population...
  • Anonym

Jag vill bara bli älskad.

• Anonym
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-07-24 21:09:39 följande:
    Hehe, vilken härlig tråd. Jag har aldrig tänkt så mycket på wet sex men har nog sett det som något äckligt. Men jag blev riktigt nyfiken av att läsa tråden och var tvungen att testa själv i duschen. Tyckte inte att det var något extraordinär skönt, men ska defenitivt ge det en chans till när sambon kommer hem om några dagar (om nu han är med på det :)
    ahahahahaa!!!!11 Go go go go goooooooo!!!!
Svar på tråden Jag kissar på min kille!