Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Jag kissar på min kille!

kattbuss skrev 2011-07-23 21:26:35 följande:

hahaha, vilket bullshit. Hade inte trådskaparen varit anonym så hade jag kanske gått på det.
    Är det ens möjligt att pissa under sex?

Va? skulle du tro att det var sant bara för att jag inte var anonym då eller haha gud vad löjligt. Jag gillar att kissa när jag har en kuk i mig är det ett problem för dig??
  • Anonym
    Jäjd skrev 2011-07-23 21:36:12 följande:
    *kram*
    Tycker den här mobbningen är helt o grundad.
    Jaa men onödigt tycker jag det finns väl annat man kan ägna sig åt lixom?

Hoppas att det kommer in fler som kan berätta om sina kiss historuer. 
  • Anonym
    Jäjd skrev 2011-07-23 21:49:27 följande:
    Nej jag tycker om kiss.
    jaaaaaaa!!!1
  • Anonym
    Agridulce skrev 2011-07-23 21:51:57 följande:
    Utmärkt!!!
    Gillar en tös som står för sina saker.

Själv är jag kluven men öppen....
    man kan väl testa utan att det ska va så farligt. Testa!
  • Anonym
    Anonym (julibröllop) skrev 2011-07-23 21:54:32 följande:
    Min sambo brukar vara med när jag kissar men vi har aldrig kört wet. Jag tänkte överraska honom på bröllopsnatten, jag vet ju att han gillar att snegla
    Men wow säger jag!! vad tänker du göra?
  • Anonym
    Anonym (MrsX) skrev 2011-07-23 21:56:49 följande:

Vi har med wet som inslag i vårt sex. Fast tyvärr har det i princip försvunnit tillsammans med alla annan exprimentlusta sen vår son föddes. Toaletten eller duschen och någon gång ute på vårt land är där vi brukar hålla till. Jag gillar faktiskt mer att bli kissad på än att kissa. Härligast är när han kissar rakt på min fitta.
    Vi har försökt med att han kissar inne i mig men han kan inte kissa med stånd och får inte in den halvslak.

Första gången vi gjorde det var nog den hetaste. Vi satt på en uteservering i Turkiet och hade ätit gott och druckit fördrink, vin, vin och mer vin.... Satt och prata sex och båda var kissiga, vi gick upp  för en trappan till toaletterna och gick in på samma toa. Jag var ganska full men det var så otroligt spännande, jag satte mig på toa och sära benen, han var så kissig att han stod och hoppa. Sen tog han fram sin kuk och kissa mig mellan benen, sååå hett!! Lekarna fortsatte senare på hotellrumet.

det låter verkligen hett! Vad kul att ni gillar samma sorts lekar! Det är underbart att bli kissad på och särskilt medan jag själv kissar tycker jag. Jag gillar oxå att bli kissad i munnen men det har vi inte prövat så jätte mycket än.
  • Anonym
    Anonym (julibröllop) skrev 2011-07-23 21:58:04 följande:
    Det är därför jag är här, jag söker inspiration
    åh det finns så mycket man kan göra. Du kan rida honom och sedan se till att han drar sig ur och så kissar du allt vad du har över honom, typ i badkaret eller duschen. Du kan kissa en stråle när han slickar dig som en överraskning eller be honom kissa när du har sugit. såå spännande!!
  • Anonym
    Anonym (julibröllop) skrev 2011-07-23 22:09:37 följande:
    Vi har ju aldrig riktigt pratat om det egentligen, jag gillar hur ts beskriver det så jag tänker öva först med min dildo inne innan det är dags det ska bli så spännande!
    aaa bra ide att öva först! Hahahah du kommer att vara värsta proffset juu
  • Anonym
    Mad as snow skrev 2011-07-23 22:12:17 följande:
    Men nu när jag ändå har er på tråden så får jag uppriktigt fråga vad det är ni tänder på egentligen när det gäller urin. Det bör ju rimligtvis lukta en del om det tänker jag.  
    alltså när det är nytt kiss så är det inte farligt och det kan faktiskt vara en jätte stor del av det som är sexigt också , att det luktar lite men det är inget farligt haha då skulle jag väl inte göra det?
  • Anonym

kan alla som inte gillar kiss lämmna min tråd tack på förhand1111

Svar på tråden Jag kissar på min kille!