Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Jag kissar på min kille!

Jäjd skrev 2011-07-23 22:17:12 följande:
    Hur är det med sparat kiss? Funkar det för dig? *ny fiken*
    nä det tror jag inte eller det beror väll på vad du menar? Hur skulle man spara det och varför eller haha du fattar vad jag menar?
  • Anonym
    Anonym (MrsX) skrev 2011-07-23 22:21:06 följande:
    Men snälla du, det är inte kisset i sig. Det är känslan, det förbjudna, privata...
    Seriöst har du ingen inlevelseförmåga utöver din egen lilla box.
    När du har sex, (om du nu har det?) är det bara rent fysiskt? Är inte en viss del av njutning i din hjärna?
    WORDS!!1
  • Anonym
    Jäjd skrev 2011-07-23 22:23:19 följande:
    Ja liksom om det inte är läge att kissa bredbent över din kille som står på huk på golvet och gapar, skulle du kunna spara kisset i kylen (?) då eller och kanske sprätta det lite över honom vid tillfälle?
    Driver du med mig seriöst?
  • Anonym
    Anonym (julibröllop) skrev 2011-07-23 22:23:32 följande:
    Jag läste någonstans att det är hälsobringande att dricka urin, jag väntar nog med att kissa i munnen till något annat tillfälle (jag vill ju inte chocka stackarn ) men om han gillar det jag gör kan vi ju gå vidare därifrån.
    klart han gillar det , guu vad roligt! Men du får la ta lite i taget eller så om du fattar.
  • Anonym
    Anonym (MrsX) skrev 2011-07-23 22:26:02 följande:
    hahaah! Ja TS, hon driver med dig!! Och har så gjort från första inlägg om jag får ge mig på en gissning.
    Men åååh jaja vad ska jag göra åt det , jag har lixom inte mördat nån utan gillar kiss sex bara. jag är väl lite blond då eller?
  • Anonym
    Jäjd skrev 2011-07-23 22:27:51 följande:
    Halva nöjet är väl själva besudlingen?
    Detta är en dominansgrej och du är så väldigt ug. Jag försöker bara lotsa dig in i en fantastisk värld.  

Ja det eller så är jag så fascinerad av dig och önskar att du inte var anonym.  
    Seriöst , jag klarar mig jag lovar! ahahahah oroa dig inte för mig, jag har det fiiiint!
  • Anonym
    Anonym (svår och knepig) skrev 2011-07-23 22:30:45 följande:
    Fast oavsett, det är väl ingen förutom någon fördömmare som varit emot det. De flesta är ju faktiskt nyfikna.

Och som sagt: jag undrar hur du rent fysiskt får till det.
    Rent fysiskt? Jag har kuken i fittan och så kissar jag? ibland kissar jag jätte mycket och ibland kissar jag mindre , men lite kommer det allt
  • Anonym
    Anonym (MrsX) skrev 2011-07-23 22:31:49 följande:
    Du är iaf inte konservativ och tråkig! =)
    WORDS!
  • Anonym
    Mad as snow skrev 2011-07-23 22:32:59 följande:
    Words?
    ja WORDS
  • Anonym
    Mad as snow skrev 2011-07-23 22:33:45 följande:
    Du menar inte "word"? 
    va??
Svar på tråden Jag kissar på min kille!