Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Jag kissar på min kille!

Jäjd skrev 2011-07-24 15:39:26 följande:

Menar du att du vill kissa på Mad as snow?

Varför?  

Sluta ifrågasätt!
    Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • Mad as snow
    Jennie med ie skrev 2011-07-24 15:41:13 följande:
    Jag gillar att kissa. 
    Härligt. Mer sådant!
  • Mad as snow
    och skrev 2011-07-24 15:43:14 följande:
    Välkommen i klubben.

Fast du får bara vara med om du inte kan stava till källkritik.  
    Hon får vara med ändå. *schysst*
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-07-24 15:45:47 följande:
    Noterar du inte min enorma och o kontrollerade svartsjuka och avens sjuka?
    Du unnar mig verkligen ingenting roligt, eller hur?
  • Mad as snow
    sär skriven skrev 2011-07-24 15:51:56 följande:
    Wow...

Jag är väldigt nyfiken på syftet med tråden - ska hundra människor under olika anonyma nick (kiss1, kiss-me, kåtkissarn och kåtkissarn2) sitta och beskriva hur blött det blir på madrassen när de kissar? Why? Det blir liksom svårt att se någon mening i hela ämnet. Man kissar (normalt sett i toaletten, menmen), det blir blött, beroende på var man befinner sig blir det blött i madrassen eller uppenbarligen på golvet, det luktar illa om det ligger för länge och that's pretty much it?
    Jag är också extremt nyfiken på syftet med tråden. 
  • Mad as snow
    sär skriven skrev 2011-07-24 15:58:12 följande:
    Svårt att se vart en sån tråd kan leda. "Jaså du gillar kiss? Åh jag med. Grattis! Har vi fler?" Stödklubb för hur man blir av med fuktfläckar utan att bli ersättningsskyldig till hyresvärden kanske?
    Precis. Drömmer
  • Mad as snow
    sär skriven skrev 2011-07-24 15:59:36 följande:
    Jag och min hund kanske ska gå med i klubben? Han gillar också att kissa, fast på lyktstolpar. Det måste väl vara duga ändå?
    Vissa gillar kiss, så är det bara.

*försöker förbrilt döda tråden*
  • Mad as snow
    och skrev 2011-07-24 16:01:52 följande:
    Själv hoppas jag på ett lag förslag om att alla lägenheter måste ha antingen plastmattor eller klinkers.

Tänker man ett steg längre så inser man att allt annat är ren diskriminering mot alla som gillar wet.  
    *bryter ihop*
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-07-24 16:04:20 följande:
    Du förtjänar inte att ha roligt.
  • Mad as snow
    och skrev 2011-07-24 16:06:35 följande:
    Observera också att jag la in en särskrivning. Bara för din skull.

Känner mig väldigt snäll idag.       
    Nalle
Svar på tråden Jag kissar på min kille!