Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Jag kissar på min kille!

Jäjd skrev 2011-07-31 11:51:40 följande:
    Det förstår jag verkligen att du inte gör. Vidrigt det här ju. Mellan Birgers groteska rumpa och önskan om kissduschar/bad börjar jag må lite smått dåligt av den här tråden. 

Om alla bara kunde hålla sig på mattan så hade det fungerat.

Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • Mad as snow
    och skrev 2011-07-31 14:23:10 följande:
    Mattan blev ihoprullad för länge sen, så det inte skulle bli några fläckar på den.

Men jag håller med, det är skamligt hur en del tror att de kan trasha en tråd. Rynkar på näsan  
    Bara komma in här och posta inlägg helt plötsligt.
  • Mad as snow
    och skrev 2011-07-31 14:30:15 följande:
    Glad att se mig med andra ord.
    Hjärta
  • Mad as snow
    HäxanSurtant skrev 2011-08-02 01:24:31 följande:
    Hmm nu fick jag en visin om vad det där lakanet kan bli med hjälp av en symaskin, tack!
    Sluta omedelbart upp med att uppmuntra Birger.
  • Mad as snow
    Naoko skrev 2011-08-02 09:48:09 följande:
    Jag vill att "och" strövar in i min analystråd! /anonym(julibröllop)
    Jag med. 
  • Mad as snow
    HäxanSurtant skrev 2011-08-02 09:51:20 följande:
    Flåt Skäms tänkte mig inte för, blev lite för ivrig på tagenterna inatt.

Men idag är jag en MKT bättre människa
    Bra. Fortsätt med det.
  • Mad as snow
    och skrev 2011-08-02 13:34:51 följande:
    Jag med. Och du behöver inte använda symaskinen, räcker gott att bara slänga lakanet över den där hemska saken.
    Hör du inte? In med dig i Naokos analystråd.
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-08-02 13:38:49 följande:
    Jag har länkat henne som en duktig kisstjej!
    Ursäkta? Via inkorgen då? När blev ni två bästa vänner? Varför ska du hela tiden ta ifrån mig människor?
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-08-02 13:40:18 följande:
    Eller jag tror det iallafall. Jag gav en länk, det var förhoppningsvis rätt och inte den där epilera bort anushårentråden. Gråter
    Seriöst, du är helt oduglig.
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-08-02 13:41:34 följande:
    Det beror på att jag visar brösten vilket gör att människor uppskattar mig

Du får helt enkelt skylla dig själv. Dessutom gav jag dig stortå.  
    Jävligt onödigt att det ska behöva gå såhär långt.
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-08-02 13:42:34 följande:
    I will now pee on you.
  • Mad as snow
    TheCoopers skrev 2011-08-02 13:53:54 följande:
    Oj vilka "in your face " bröst !
    Jag har alltid sagt att jag inte ska ha en profilbild som föreställer mig själv, men här fick jag göra ett undantag.
  • Mad as snow
    lille Birger skrev 2011-08-30 19:32:58 följande:
    Kan man polisanmäla en kvinna som helst plötsligt får för sig att börja kissa på en vid sex?
    Jag får hålla med och här. Varje samtal till polisen är att räkna som en vinst. 
  • Mad as snow
    Familjeliivsfinastenick skrev 2012-01-11 23:37:35 följande:
  • Mad as snow
    Mammatill2tjejer skrev 2012-01-13 08:58:06 följande:
    Ja, det gick liksom upp ett ljus.....
    Hjärta
Svar på tråden Jag kissar på min kille!