Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Jag kissar på min kille!

Mysgosmys skrev 2011-07-23 23:59:32 följande:
    Haha nä det var väl mer att det var lite kul att ts tog upp just min mor som sitter här och skrattar åt denna tråd med mig ^^
    Really? Du läser om en tjej som kissar medan hon rider sin kille, ihop med... din mamma? Lite weird kanske, men så länge det funkar för dig.
    Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • Mad as snow
    Anonym (peepee) skrev 2011-07-24 00:05:56 följande:
    ja det känns ju verkligen skitjobbigt att få hela sexlivet ifrågasatt av ett gäng frigida små fia-lottor på familjeliv. Visste inte att jag hade så otroligt fel i att själv bestämma och avgöra vad det är jag tycker är skönt och inte.

Kanske ska passa på att be om ursäkt för att jag inte faller inom ramarna för vad som är normalt. Jag gillar inte katter, har inga ungar, älskar sex (fast jag är kvinna) och dessutom så älskar jag mig själv. Det gör jag verkligen Jag är en underbar människa. Men jag ska sluta vara det nu. Jag ska sluta njuta och leva mitt liv som jag vill ha det. Ska spendera resten av natten åt att plugga här på familjeliv. För det är väl här normen sätts för hela befolkningen????
    Jag vet inte varför du berättar det här för mig. Kissa på för sjutton. 
  • Mad as snow

Den här tråden har fått ett eget liv.

• Mad as snow
    FoxMulder skrev 2011-07-24 00:56:49 följande:
    Hon vet ju nu att du läser om sex på internet.
    Du målar upp allt det här som inledningen till en riktigt bra porrfilm, Fox. 
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-07-24 01:03:04 följande:
    Vänligen ta tillbaks det där
    Det kan jag inte. FL vägrar införa en edit-funktion.
  • Mad as snow
    FoxMulder skrev 2011-07-24 01:07:37 följande:
    Då förstår hon väl också att du är intresserad av sex?
    Om jag vore TS skulle jag bli väldigt trött på dina inlägg som inte andas ett dugg om kiss.
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-07-24 01:07:39 följande:
    Jag kissar på FL.
    Gu så gött du pråtar.
  • Mad as snow
    FoxMulder skrev 2011-07-24 01:09:47 följande:
    Folk hade en hälsosammare syn på sex då än nu, helt klart.

Det här med att "kvinnor gillar också sex" tex. är en ganska ny teori(svamlig sådan).
    Du är helt klart ett av FL:s bästa troll, helt klart. Men kan du försvinna ur min tråd tror du? Du förstör lite av poängen med den.
  • Mad as snow
    FoxMulder skrev 2011-07-24 01:11:33 följande:
    Ja ok, för att gå tillbaka till trådens ämne så tror jag inte ett dugg på att TS eller någon kvinna för den delen gillar kiss, kvinnor är alt för pryda för sånt.
    Okej, tack för din medverkan.
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-07-24 01:11:00 följande:
    Ja ohyfsat lixåm.
    Men kan hon inte ta det med en nypa kiss? 
    Ha ha, du borde bli reklammakare.
Svar på tråden Jag kissar på min kille!