Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Jag kissar på min kille!

Anonym (wetwilly) skrev 2011-07-24 14:20:23 följande:
    så ni tror att det inte finns dom som gillar wet? jisses..... borde sätta både iq å åldersgräns på denna sidan...
    Jag har sett så mycket skumt i mina dagar så jag utesluter ingenting nu för tiden. 
    Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • Mad as snow
    Anonym (Älskar det) skrev 2011-07-24 14:37:11 följande:
    Menar du att du agerade troll och startade denna tråd trots att du själv inte är intresserad av wet?
    Du behöver inte låta så sträng.
  • Mad as snow
    Anonym (Älskar det) skrev 2011-07-24 14:40:01 följande:
    Om det är så måste jag säga att jag är besviken på dig.
    Lämnar tråden nu
    Det är ingenting jämfört med hur oerhört besviken jag är på mig själv.
  • Mad as snow
    Queenie70 skrev 2011-07-24 14:51:44 följande:
    Haha...Jag tycker det är underbart att höra att du är mänsklig som alla oss andra. Även solen har fläckar tydligen.
    Klart att jag är mänsklig. Själv tycker jag att jag är extremt rolig som du förstår.
  • Mad as snow
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-07-24 15:12:34 följande:
    Underbart när man i källhänvisningen skriver saker som "fri översättning". Verkligen förtroendeingivande!

Samma tidning är en outsinlig källa till urin tragisk humor. Tragisk för att folk tror på det de skriver och humor för att det är så korkat.
    Hallå, han är naturopat faktiskt. 
  • Mad as snow
    och skrev 2011-07-24 15:22:40 följande:
    Jaha, så nu ska man få skit för att man gillar wet, är tragisk och har kass humor också..

Det här börjar likna mobbing, faktiskt.   

Fria översättningar är jättebra. Jag översätter ditt inlägg till att du också gillar kiss, egentligen.   
    Jag är vansinnigt förtjust i dig. 
  • Mad as snow
    Anonym (lol) skrev 2011-07-24 15:30:39 följande:
    Okej detta må vara en trolltråd men seriöst "spännande" läsning.

Jag har själv varit med om något kul men inte allt för trevligt enligt mig. Min kille kissade på mitt ben i duschen för skojs skull och jag lovar att jag bara ville springa därifrån haha. En varm urinstråle som någon nu möjligtvis kan tända på, var för mig något fruktansvärt avtändande!

Men kul för de som faktiskt gillar sådant. Det är åtminstone en kroppsvätska ifrån oss själva och inte annan konstig fetishgrej. Å andra sidan så älskar min kille bröstmjölk och sprutande bröst. Kanske inte allt för olikt ändå, bara något trevligare ur min synpunkt ;)
    Det är inte så farligt att bli kåt av piss. Det finns ju värre saker tänker jag. *känner att jag måste intyga detta med en mycket allvarsam uppsyn som ingen av er visserligen kan se, men som jag hoppas att ni kan föreställa er*
  • Mad as snow
    och skrev 2011-07-24 15:36:48 följande:
    Det förstår jag. Vi skulle antagligen kunna hitta på många trevliga saker ihop.
    Skål
  • Mad as snow
    Anonym (lol) skrev 2011-07-24 15:39:15 följande:
    bragokexet som nyss skådade sin sista dag.
    Du har det bra du.
Svar på tråden Jag kissar på min kille!