Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Jag kissar på min kille!

Kiss off från the kiss tråd, Mulder. 

Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • Mad as snow
    och skrev 2011-07-24 01:20:42 följande:
    Dessutom sparar man jättemycket pengar på att inte behöva köpa toalettpapper när man kissar på varandra i duschen. Och vatten om man duschar ihop.

Den här tråden kanske borde ligga under Ekonomi istället?  
    Äntligen någon som förstår.
  • Mad as snow
    Anonym (wetwilly) skrev 2011-07-24 12:33:15 följande:
    vi har gjort det på toan och i sängen samt duschen =) sjukt upphetsande att slicka en kissande mus ;) 
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-07-24 13:19:45 följande:
    Den här tråden börjar kännas fjantig. Jag tror inte kvinnor gillar sånt här.
    Inte jag heller. Bluff och båg säger jag.
  • Mad as snow
    Anonym (Älskar det) skrev 2011-07-24 13:42:02 följande:
    Om det inte var för att det finns så mycket fördomar och att många har ett behov av att se ner på andra pga deras sexuella preferenser skulle jag visa mig själv, vem jag är på FL alltså. För jag "känner" många av er som är halvdryga i tråden just nu.

Jag gillar, ÄLSKAR, wet.
    Jag älskar också att halsknullas tills jag spyr. bli fistad. våldtäktslekar. ögonbindel och bli utlånad till andra män. bli piskad till blodvite förekommer. bli bunden och torterad i timmar tills jag gråter och tigger om att bli släppt loss.
    Ni anar inte hur kinky jag är och ni "känner" mig.
    Jag gillar också allt det där. Minus kiss. Du behöver inte vara orolig, jag ska inte dömmmma dig. 
  • Mad as snow

Jag har inga problem med att folk gillar kiss. Helt "seriöst" alltså. Jag vill bara ha det sagt innan ni blir jättearga på mig. Jätte arga. 

• Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-07-24 13:53:53 följande:
    Jag gillar också att bli traumatiserad under sex. Det är ju helt basic. Men varför är kroppsvätskor sex-iga? Kan du be-rätta?

Kan vi inte alla bara komma överens och bli vänner?  
    I egenskap av trådstartare antar jag att jag borde sitta på svaret du söker, men det känns lite blankt just nu.
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-07-24 14:01:24 följande:
    Va säger ru?

Hahaha seriöst? Jag visste att det var en man bakom detta.
    En kvinna hade aldrig kunnat komma upp med något så genialiskt.
  • Mad as snow
    Anonym skrev 2011-07-24 14:03:35 följande:
    ne det är inge troll!! Hallå. Seriöst.
    Lägg av nu. De har ju fattat för länge sen.
  • Mad as snow
    Anonym (Älskar det) skrev 2011-07-24 14:24:47 följande:
    Man får väl hoppas att de inte tror det utan är öppna för att alla tycker om och tänder på olika saker.
    Jag är öppen för det, alla gånger. Men jag startade den här tråden för att jag lever en ganska monoton tillvaro just nu, inte för att håna dig som gillar piss. 
Svar på tråden Jag kissar på min kille!