Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Jag kissar på min kille!

Agridulce skrev 2011-07-23 22:03:20 följande:
    Nåt sånt ja......

Insåg själv hur märkligt mitt svar blev; kluven men öppen....

Ööööh? Hur tänkte jag där?
    Vill du kissa på Jaded? Är det så?
    Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • Mad as snow
    Agridulce skrev 2011-07-23 22:10:10 följande:
    Njaaaa..... skulle inte våga utsätta det oskyldiga lilla livet för nåt sånt.
    Det gläder mig enormt mycket att du skriver det.
  • Mad as snow

Men nu när jag ändå har er på tråden så får jag uppriktigt fråga vad det är ni tänder på egentligen när det gäller urin. Det bör ju rimligtvis lukta en del om det tänker jag.  

• Mad as snow
    Anonym skrev 2011-07-23 22:13:33 följande:
    alltså när det är nytt kiss så är det inte farligt och det kan faktiskt vara en jätte stor del av det som är sexigt också , att det luktar lite men det är inget farligt haha då skulle jag väl inte göra det?
    Okej. Och du stannar aldrig upp och säger till dig själv att hej, jag är en sådan som gillar att bli kissad i munnen? Det bekommer dig aldrig?
  • Mad as snow
    Anonym (Älskar det) skrev 2011-07-23 22:15:57 följande:
    Jag tycker om att kissas i munnen och tycker inte det är jättekonstigt. Men sedan så reagerar jag sällan negativt på någonting någon annan tänder på och är beredd att prova allt minst en gång. Hur kan jag påstå att jag inte gillar det om jag inte har provat det?
    Jag förstår, det låter logiskt. Tack för att du tog dig tid att förklara.
  • Mad as snow
    Agridulce skrev 2011-07-23 22:19:23 följande:
    Hmmm..... nyfiken.

Vad är det som skulle bekomma TS?
    Normer? Någon hopskrumpen moralkramares idéer eller vad?
    Ja, du verkar lite nyfiken helt klart. 
  • Mad as snow
    Anonym skrev 2011-07-23 22:23:49 följande:
    Driver du med mig seriöst?
    Det skulle jag aldrig tro. Det är en helt rimlig fråga hon ställer. 
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-07-23 22:27:51 följande:
    Ja det eller så är jag så fascinerad av dig och önskar att du inte var anonym.  
    Åh. Gör vi inte alla det?
  • Mad as snow
    Anonym skrev 2011-07-23 22:32:45 följande:
    WORDS!
    Words?
  • Mad as snow
    Anonym skrev 2011-07-23 22:33:16 följande:
    ja WORDS
    Du menar inte "word"? 
Svar på tråden Jag kissar på min kille!