biigdeal skrev 2011-07-26 21:27:22 följande:
Ledsen för ett sånt segt svar, men finner aldrig tiden att sitta vid datorn längre. Då min lilla kille kräver full uppmärksamhet, sedan tror jag även han har en släng av kolik.. Men iaf, han heter Loke =).
Förlossningen gick väl sådär, det tog 19 timmar innan krystvärkarna kom igång,när de så tog det tio minuter för plutten att komma ut. Men det förlossningen var absolut inte hemsk, bara lite seg. Fick hjälp på traven av lite dropp och sedan va värkarna igång =)..
Mitt hästintresse är stort, men tyvärr ligger det på is, pga att jag har skolios och förra sommaren ramlade av så att jag blev sängliggande i 1 månad, sen dess har jag varit lite rädd att hoppa upp igen. Men jag har egna hästar som jag delar med syster och mamma.. =).. Tyvärr kommer ridning få ligga på is ett tag till då jag kanske måste operera mig igen till hösten.. (ni kan alltid läsa på min blogg angående min skolios)..
www.bbiigdeal.blogg.seIngen fara, det är inte lätt att få tid över till att sitta vid datorn när man fått sig en liten bebis :)
Hann själv som max med att blogga i början efter att Felicia kommit. Om ens det, hehe.
19timmar är ändå inte så farligt. De säger ju att de brukar ta 18- 44timmar första gången.
Däremot kan jag tänka mig att 19 timmar känns lite segt. För mig tog det 4timmar från det
att värkarna började, på både gott och ont. Kan bara föreställa mig hur jobbigt det måste vara
när det tar sådan tid. Men härligt å höra att den gick bra iaf :D Att den var promblem fri i övrigt.
Okej, usch.. det är hemskt vad illa man kan slå sig pga ridningen. Vad var det som hände i avramlingen
som gjorde att du fick bli säng liggande så länge? Hur skadade du dig liksom.
Låter som en dröm däremot, att ha egna hästar och sådär :) Hoppas du längre fram i framtiden kommer
upp på häst ryggen igen och får tillbaka tilliten och modet.
Åh, vad skoj att du har blogg. Måste jag förstås börja följa, haha :D
Kram på dig.