Inlägg från: candydarling |Visa alla inlägg
  • candydarling

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Ingen bild på varken kläder eller ny magbild just nu så jag kan bjussa er på vad jag får avnjuta varje kväll sedan några veckor tillbaka av min fantastiska sambo :)

Får så jäkla ont i fötterna numera! Efter en dag på jobbet eller en timmes promenad så haltar jag fram här hemma. Finns inget bättre än fotmassage med ordentligt med smörj!

I övrigt är min graviditet toppen just nu! Illamående och trötthet är borta (nu v.21) dock har brösten börjat läcka, ingen höjdare direkt. Läcker era tuttar också tjejer??
  • candydarling
    Hej alla och hej gravidvecka 22! Har klickat av lite nya magbilder som jag förstås gärna bjussar på!

• candydarling

Jajjamensan! Växer så det knakar här borta. Ska iväg på Ladies Night i göteborg ikväll och försöker hitta kläder som inte är så typiskt "vardags", lättare sagt än gjort :s

• candydarling

Igår var det Ladiesnight för min del och jag stod i panik i några timmar framför garderoben och hittade verkligen ingenting utöver vardagskläder att klä mig i. Man vill ju liksom se uppiffad och smasching ut när man går ut med tjejgänget på middag och roligheter en hel kväll. Men trots att jag tillslut bara fick på mig svarta vardagskläder med lite smycken som uppiffning så har jag nog aldrig fått så mycket komplimanger i hela mitt liv!

Slutsats av kvällen: En gravidmage är helt klart det snyggaste och mest uppseendeväckande du kan klä din kropp i! Känn er vackra, för det är vi!

<3 i love it

• candydarling

Ja det närmar sig med stormsteg nu! Tycker tiden verkligen bara rusar iväg, fattar inte vad folk snackar om som tycker att en graviditet känns så lång? Okej, första 12-15 veckorna var rätt så sega men nu när magen växer i raketfart, bebben sparkar som förbytt och man i alla fall är uppe i 20-tal så känns det jätte nära!

Bara en 4 veckor kvar till köns-UL för våran del! :D

• candydarling

Idag kunde jag för första gången se bebben sparka utanpå magen! Längtar tills min sambo kommer hem från jobbet och kan se han också. Kan inte slita ögonen från magen som det sparkas ordentligt i mest hela tiden. Så jäkla mysigt! :d

• candydarling

Då var det ny vecka och ny magbild!
    Igår kunde min sambo Christian se sparkarna på utsidan magen. Riktigt häftigt och nu känner han sig nog ännu mer delaktig i allt. Innan är det ju bara jag som sett och känt bebisen.

Magen har blivit mycket rundare och det känns som om allt hull man la på sig i början i ansiktet, på armarna och, tjah, lite varstans har klättrat ner på magen. Känner mig inte alls lika plufsig längre, snarare skitsnygg! =D
  • candydarling
    Kalksten skrev 2011-11-19 13:41:56 följande:
    Massa fina magar tjejer!! Kul att vi växer o mår bra =)

Candydarling: Väntar du tjej? eller hur va det nu, ni vet inte?  Ang vikten så här har det endast varit mage, ja första 2 mån kände man sig lite mer pluffsig men det är ingen som ser på mitt ansikte eller resten av kroppen att jag är gravid, har t.o.m formerna kvar men en rejäl mage som sticker ut! Alla förvånas över hur stor min mage är och tror jag ska ha barn betydligt tidigare än i 24 mars, de tippar vi kommer få en stor bebis! :P
    Både jag o sambon är långa o smala, men som bebisar var vi strax över 4kg och han va 52 cm lång och jag 54cm lång,Så ja det lär säkert bli en rejäl bebis!

Vad roligt han fick känna o se!
    Nu i veckan kunde min älskling också känna sparkar för första ggn, 4 på rad! Superhärligt!Man vill ju de ska få känna så de också får känna av sitt lilla mirakel!

Lyckobebisen: Vad fina saker ni köpt! =)
    Näe vi vet ännu inte om det är pojk eller flicka. Allmänheten gissar på pojke pga att jag har midjan kvar och en väldigt utstående mage. den 14 dec ska vi på köns-UL :)
  • candydarling

Besöken på gymmet är inte lika enkla längre märker jag. Magen är i vägen mest hela tiden :) Men skam den som ger sig!

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD