Inlägg från: candydarling |Visa alla inlägg
  • candydarling

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Oh vilken rolig tråd! Här får ni min första mag-bild, är inne i V6 +1 nu så det syns nog inte ännu men jag lägger upp vecka för vecka :)

Lite svullen och uppblåst mest, känns mest som jag breddar över rumpan om jag ska vara ärlig, haha!
  • candydarling

Jösses vad tiden går fort! sist jag skrev här var jag i V7 och nu är jag plötsligt i V.17. en hel del har ju förstås hänt på magen och jag älskar varje cm av det! (för att inte tala om mina tidigare kiwi-tuttar som numera snarare liknar apelsiner! Yay!) den 2 nov är det dags för det stora UL och jag och sambon ska äntligen få veta vem som ligger där inne - killer eller tjej!

• candydarling

Så himla många fina UL bilder och magar! Längtar tills 1 nov då jag ska på mitt andra UL jag också.

Någon mer som har/ska ta reda på könet på sina krabater???

• candydarling

Så var det Måndag och nu är man bannemej redan inne i V19, snart halvvägs!!!  :D
    Nästa vecka är det dags för UL och förhoppningsvis får vi reda på könet på vår krabaten där inne!

• candydarling

Saker och ting vi fått hittills till bebben av våra nära och kära. Har ännu inte köpt någonting själva, men det verkar ju tydligen inte behövas heller ;)

• candydarling

ääääsch, jag kommer gladerligen klä min lilla dotter (om det nu blir någon) i ljusblå pyjamas. Jag är inget stort fan av hela dendär könsgrejen så jag blev dunderglad för varje plagg :) kanske  för att jag var väldigt mycket pojkflicka själv som liten? Nåja, på tisdag nästa vecka får vi veta vad det blir:)

• candydarling

Igår var jag och sambon och hämtade upp barnvagnen! Inte en enda krona kostade det oss eftersom vi fick den av min rara moster som hade den till sin enda son för några år sedan. Hur fint skick som helst och inköpt för sjuka 15000 med tillbehören som paraply, skötväska, och åkpåse.
    Mina favoritfärger dessutom! ;)

Nöjd? JAPP!

Bilbarnstol+åkskydd får vi i julklapp av svärmor och spjälsäng av mamma och pappa så nu är alla stora grejjer redan betalda! Så sjukt skönt att kunna lägga pengarna på roligare saker/lägga undan!
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD