Inlägg från: viplanerar09 |Visa alla inlägg
  • viplanerar09

Hämtade hem liggdelen i fredags :)

Magen från i torsdags. Vecka 35(34+5) är nu i vecka 36(35+3)

• viplanerar09
    Kalksten skrev 2012-01-31 22:43:20 följande:
    Viplanerar: Vilken cool o fin vagn!
    Vad är det för märke?

Fin mage med! =)
    Tack!

Det är en emmaljunga nitro city :) Sittdelen är helsvart med lite röda detaljer :)
  • viplanerar09

Tack! :) får välja rätt fritt här, eftersom han tyckte att det är ändå jag som kommer vara ute med vagnen mest :) fast han tycker rött är snyggt också.

Fast var snäll mot honom då han vägrade att vi skulle köpa en bugaboo :)

• viplanerar09

Nytt tiotal idag :) 29 dagar kvar till BF! Fast tre spåtanter jag ringt har varit säkra på sin sak att det blir ett februari barn. Hoppas dem har rätt, allt dem sagt har hittills stämt :)

• viplanerar09

Wielkip: haha jag har också ett Harry Potter "ärr"/bristning :) ganska roligt ändå. Superfin mage och skönt att inte vara så stor. (inget illa menat)

• viplanerar09

Wielkip: superfin vag. Jag är också kär i vår nytro :) har haft sittdelen till sonen nu när vi varit på stan. Helt underbar och lättkörd. Har haft både en edge och har kvar scooter. Vill köpa den nya scooter med svängbara.

• viplanerar09

Här kommer min mage i vecka37(36+1)
  • viplanerar09

Magen idag, vecka37(36+3)

"Magen" vecka 13(12+0 eller +1) ändå var jag lite svullen här. Det är ganska skrattretande att man tyckte man var "tjock på detta kort" :/

• viplanerar09

När jag var inne natten mot söndagen och gjorde ett ctg-kurva fick jag tre sammandragningar. Skulle också vilja veta vad som räknas till starka?!

Fast det kanske är individuellt? Jag hade två över 40 men kände inte alls av dem. Bara att magen blev hård. Samma var det när sonen föddes. Då hade jag flera sd under undersökningen och de låg mellan 40-50 men jag kände dem inte alls. BM blev lite förvånad att jag inte kände något.

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD