• faceprimer

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

Kram  {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

• Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • Kalksten
    Griffonmatte skrev 2011-07-31 00:26:13 följande:
    Jag håller med ovanstående!

Varför ska man inte få handla nu? Vi väntar ju faktiskt barn.....
    Hittar man saker man vill ha så klart man köper det, jag har ju faktiskt
    ett frö i magen som jag hoppas växa och komma ut i mars.
    Och då vill jag ha samlat på mig massor!

Sen att jag inte går ut på jakt i affärerna med hela min handlingslista, haha.
    Utan att jag handlar nån grej lite då och då är bara mysigt.

Att vi faktiskt ska ha barn bli verkligare då! :)

Och - skulle missfallet komma, än sen? Jag sörjer mitt barn då inte alla bebiskläder
    jag köpt. Vi kommer ju få barn - någon vacker dag! Men nu hoppas jag ju på i mars... Drömmer
    Jag förstår hur ni tänker, att det blir mer verkligt och man längtar osv och ja någon gång blir det ju barn så jag är med på tanken. När man bor i en liten stad som vi så skulle folk börja undra om de skulle se oss så vi vill vänta tills vi berättat för alla. Men sen har jag även fått tips från en av mina vänner som fick barn för 1,5 år sedan att de köpte på tok för mycket som han sedan inte ens hann använda och att man får så mkt kläder av folk så att det är bättre att köpa kläder bebisen kan ha från ett halvår än för mycket newborn.
  • loppan
    Lyckobebisen skrev 2011-07-31 09:58:39 följande:
    Pricken är det befruktade ägget i livmodern. Förlåt om jag var otydlig
    Häftigt! :D
  • Kastrulliz

Cooolt!
    En annan sak.. Ser att du oxå har en "gaffelring". Vart har du köpt din? Jag har en oxå, fast där är "taggarna" formade till ett hjärta :) Skulle vilja ha en ny..

• Lyckobebisen
    Kastrulliz skrev 2011-07-31 14:49:40 följande:
    Cooolt!
    En annan sak.. Ser att du oxå har en "gaffelring". Vart har du köpt din? Jag har en oxå, fast där är "taggarna" formade till ett hjärta :) Skulle vilja ha en ny..
    Jag har fått den av min mor, den är köpt på second hand. Älskar den!
    Skulle gärna vilja ha en till jag med, hojtar om jag ser dem nånstans :)
    BF 8 Mars 2012
  • Kastrulliz

Jag köpte min på en symarknad i Uppsala för några år sen. Har för mig att de även hade armband av större gafflar mm. Kanske man ska kolla upp när den där marknaden är igen Tungan ute

• Imagine this

Jag tycker att min mage växer otroligt snabbt, vad tycker ni? Tror ni det kan vara 7 st. där inne?

• Kastrulliz

Hehe, ja den ser ut att växa så det knakar :) Önskar min gjorde detsamma.. Kanske det är två!?

• Imagine this

Ja det är det jag är lite rädd för! Det går säkert jätte bra med tvillingar men det gör mig ändå lite nervös!

• Lillis2012
    Imagine this skrev 2011-07-31 18:17:25 följande:
    Jag tycker att min mage växer otroligt snabbt, vad tycker ni? Tror ni det kan vara 7 st. där inne?

Inte sju kanske men troligtvis två ;-P Känner du din livmoder?? =)
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD