Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Cooolt!
En annan sak.. Ser att du oxå har en "gaffelring". Vart har du köpt din? Jag har en oxå, fast där är "taggarna" formade till ett hjärta :) Skulle vilja ha en ny..
Cooolt!
En annan sak.. Ser att du oxå har en "gaffelring". Vart har du köpt din? Jag har en oxå, fast där är "taggarna" formade till ett hjärta :) Skulle vilja ha en ny..
Jag köpte min på en symarknad i Uppsala för några år sen. Har för mig att de även hade armband av större gafflar mm. Kanske man ska kolla upp när den där marknaden är igen
Hehe, ja den ser ut att växa så det knakar :) Önskar min gjorde detsamma.. Kanske det är två!?
Va ett tag sen jag skrev, men nu tänkte jag lägga in min första magbild. Tidigare har det nämligen inte hänt så mkt, men nu tror jag den vuxit lite, eller!?
Har även blivit flyttad från beräknad 19 mars till 3 april. Hoppas det är ok att jag hänger med på denna tråd ändå!?
Kram på er alla!
Här kommer även mina två UL bilder jag fått. Den första är i v.8+6 (vul), den andra i v.10+1.
Här kommer en profilbild från mitt NUPP-test jag gjorde igår. Allt såg mkt bra ut :) Såå skönt!