• faceprimer

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

Kram  {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

• Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • faceprimer
    Wielkip skrev 2011-10-06 13:39:57 följande:
    Jo det vet jag, alltså inte elakt menat men jag tycker inte bilden är extraordinär, har sett bilder dör man ser fingrar, tår, näsor, munnar...men alla verkar tycka denna är så otrolig så de bilder jag sett kanske är från senare ultraljud?
    Jag har rul den 13 och trodde att man skulle få se allt sånt, näsa och mun i profil osv. Men det kanske man inte kan göra än som sagt, eller?

På mitt UL i v. 13 såg man tydligt profilen, näsan o hakan, och dessutom tydligt 5 fingrar och 5 tår. Blev förvånad för hade mest förväntat mig en "klump" haha, men barnmorskan visade och vi fick tydliga bilder på det också.. Tror jag lagt in en av bilderna här i tråden också
    * I väntan på vår älskade bebis, 15 mars 2012 *
  • faceprimer

Så jättefina UL bilder ni alla lagt upp
    kan inte längta mer än vad jag gör nu tills mitt egna.. 24 oktober, snaart 2 veckor kvar

* I väntan på vår älskade bebis, 15 mars 2012 *
  • kickangosa
    MammasSötnosar skrev 2011-10-06 16:31:02 följande:
    Idag va vi på RUL :)
    Allt såg bra ut & vi fick veta att vi ska få en liten flicka :)
    Jättefin tjej! Vi var också på RUL idag och fick reda på att vi har en liten kille på gång. Det mesta var bra men ska tillbaka imorgon igen då de såg ev vätskeansamling på ryggraden. Bm sa att hon kanske såg fel så en läkare ska kolla för säkerhets skull. Vad det betyder vet jag inte. Så det var dubbla känslor när vi lämnade sjukhuset och en oro gnager ikväll. Men vi hoppas på det bästa...BF blev 28/2 men det kan ju bli mars också så därför är jag med här. Hoppas det är ok.

Här är vår sötnos Hjärta

• viplanerar09

Stort GRATTIS till er med lyckade RUL! Superfina bilder!

Här kommer våran blyga bebis från RUL idag. Bebisen var riktigt blyg och låg större del av undersökningen med huvudet mot min ryggrad. Hon var så snäll att vi äfen fick titta lite på 3D, eftersom hon tyckte inte vi fick några bra bilder. Bebisen såg ut att ha samma nacke som sin storebror. Fick samma BF som båda jag och BM hade räknat ut. Alltså den 2 mars.
  • ZebraMyran

Var på ultraljud i tisdags, allt såg bra ut, förutom att jag har en lågt liggande moderkaka. Så det blir ultraljud i januari för att kolla så den flyttats uppåt. H frågade om vi kunde få veta könet, vilket inte var några problem för hennes del, dock var det inte lätt att se. Men sen var hon säker på att det är en flicka, för hon kunde bara se två streck nertill. Blev lite av en chock för min del, var inställd på en pojke till, men det spelar absolut ingen roll. Hjärta

• ZebraMyran

Jätte kul att kolla på era ultraljud! Glad

Blev förresten framåt flyttad fem dagar, så är bf är den 8mars istället, dagen efter äldste sonen fyller år, men han hoppas hårt på att det ska bli samma dag eller dagen efter. 

• canjjj

Marlin: det var inte den bilden jag menade. Jag tänker på en bild där man ser olika streck för hur långt upp livmodern brukar vara i olika veckor..

• MammasSötnosar

Grattis alla som vart på RUL!

Kickangos: Lycka till idag & hoppas på ett bra svar & att dom bara såg fel igår.
    Vet inte heller vad det betyder men jag hoppas att det inte är några problem :)

♥Liam - 30/6-06 ~ Bebis Nr.2 - 3/3/12♥
  • Mmmbop

Grattis till alla lyckade RUL!!!

Kickangos: Hoppas allt ser bara fint ut idag!

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD