Inlägg från: Chokladälskaren |Visa alla inlägg
  • Chokladälskaren

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

• Chokladälskaren

Skulle skriva en kommentar i samma inlägg men det gick inte. Men detta är dagens inköp på rea från po.p.

Sofianordstrom: Där ser du hur lätt det gick med mitt köpstopp på kläder. Haha!Skrattande Sambon kommer antagligen att få spader. Vilken tur att han inte behöver få veta nånting då. Bara lägger det längst ner i min lilla(stora) pappkasse så ser han inget. Tadaa!Flört

• Chokladälskaren
    Chokladälskaren skrev 2011-12-26 21:21:00 följande:
    Skulle skriva en kommentar i samma inlägg men det gick inte. Men detta är dagens inköp på rea från po.p.

Sofianordstrom: Där ser du hur lätt det gick med mitt köpstopp på kläder. Haha!Skrattande Sambon kommer antagligen att få spader. Vilken tur att han inte behöver få veta nånting då. Bara lägger det längst ner i min lilla(stora) pappkasse så ser han inget. Tadaa!Flört
    "Där ser du hur bra det gick" ska det ju stå såklart.Glad
  • Chokladälskaren
    camamill skrev 2011-12-29 08:24:38 följande:
    v 30
    och jag satte bilden på första klicket, annars brukar jag gnälla över att det blev en konstig vinkel eller en valk syns här och där haha

vad tror ni? pojke flicka?

Jag tror att det blir en flicka för den är väldigt lik min mage och jag väntar just det en flickaFlört
  • Chokladälskaren

När jag var i vecka 28 så hade jag ett sf mått på 27. Vet egentligen inte om det är mycket eller inte förhållandevis till veckan men jag låg exakt på strecket i kurvan iaf.

• Chokladälskaren
    Ellieott skrev 2012-01-01 17:50:53 följande:
    Min mage kan nog vara så hög för jag är så kort också, 159 cm. Alla andra säger att det är en pojkmage
    jag tycker nog att din ser typisk ut som en flickmage, ganska bred och så

Jag väntar en tjej och min mage är bred överallt och ganska låg, eller hela jag har blivit mycket bredare. Speciellt över rumpa, lår m.m...
  • Chokladälskaren
    bili skrev 2012-01-03 14:38:46 följande:
    Inte många bilder här inte... ;P
    Nä det brukar det inte vara. Detta är mer av en "bland"trådTungan ute. Man lägger upp en bild om man vill det eller så skriver man nånting iställetGlad
  • Chokladälskaren
    Mary Jo skrev 2012-01-05 12:49:36 följande:
    Okey. Nu har min bebis nog med suits. Eller kanske inte,kommer väl garanterat köpas i nån större storlek också

5 är i storlek 56 
    1 i st 74
    1 i 62
    1 i 74. Så i större storlekar kommer det fyllas på.

Här är mina grejer med mitt favvo kanin-print från Molo .
    (Haha,jag har hål i sockan såg jag! ..)  
    Men gud vilka fina kläder. Speciellt de med stjärnor i olika färger och den rosa med nån fågel på? Vart har du köpt dem?
  • Chokladälskaren

Här kommer en bild på det som ska bli min nya skötväska. Egentligen är det en vanlig väska från Stadium men jag har fått tips från många håll att den fungerar precis lika bra som skötväskaFlört. Den var dessutom väldigt billig, kostade bara 99 kr.

• Chokladälskaren
    emiiiily skrev 2012-01-05 18:15:17 följande:
    En sån tänkte jag med köpa som skötväska. Tänkte nog åka in imorn och se på färgerna. Har för mig att sist jag kollade i butiken var de fler än de på nätet.
    Ja det finns det säkert. Tyvärr har vi ingen Stadiumbutik här i stan och den närmaste ligger 6-7 mil härifrån så det blev att jag fick beställa från nätet istället:/
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD