violatricolor skrev 2011-11-19 17:23:15 följande:
Vi har köpt både 10/12 och 13/15 i sockar så att vi har ett par storlekar.
Lyckobebisen: Vilka fina saker ni köpt! Vi har också köpt lite byxor från Lindex. Röda, svarta och gröna, tror jag vi köpt där... Skorna var jättefina ju! Kul att ni har ett skointresse! Jag köper nog lite väl mycket kläder och filtar för det är så roligt att köpa. Inga skor däremot. Vet inte när de kan tänkas börja använda skor? Men till nästa höst/vinter kan det väl vara bra med ett par eller två
Tack!
Ja, tycker de där byxorna är väldigt fina i färgen, intensiva.
Vet inte heller när de börjar med skor, men vi har hur många som helst.. Vi är ju skogalna alltså.. Men sen tror jag att vi kommer ha skor på bebisen även om den inte går, men kanske ändrar oss.. Vi har de minsta typskorna (är egentligen som tofflor fast ser ut som skor) i 17, resten är 19/20/21 så det är ju när de är lite större. Men om jag bär barnet i sjal på sommaren när vi är i stan så vill jag ju ha skor på han även om han inte kan gå.
Men nu köper vi iofs nästan alla skor begagnade, så det är inte så farligt om de inte hinner eller kan användas.
Jaa, det är verkligen jätteroligt att köpa, vi har bara en filt än, en virkad med mormorsrutor, jättefin är den! Tycker det är helt okej att shoppa mycket, för oss är det ju ändå första barnet så vi unnar oss