• Anonym

Elvisp

Brell skrev 2011-07-11 21:04:53 följande:
    hahaha, det här var ju det galnaste jag läst :D roligaste tråden ever! men you go girl, (kåt)nöden har ingen lag! hihihi
    haha
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken attans!) skrev 2011-07-11 22:46:30 följande:
    samma här! Va tvungen att testa och fy fan vilken skön orgasm! Så fort jag va klar tog jag en omgång till =)
    Nu i efterhand kan jag bara tänka på synen av oss alla med vispen i högsta hugg, ha ha ha a !

Det kanske är som karlarna säger; vi tjejer hör hemma i köket, ha ha ha ha ha ! 
    hahah,, skön tråd
  • Anonym
    Anonym (eltandborsten) skrev 2011-07-10 21:36:07 följande:
    Annars funkar eltandborsten också bra, hehe!
    (Använd en kasserad/eller iaf ett tandborsthuvud endast för detta syfte. Kanske funkar trosor emellan, men annars bara mycket glidmedel eller en bit glade-pack-plastfolie runt borsten så att det inte river i sönder den lilla nöten. Solklar kvick-fix, även för den som har svårt för att komma. NJUT KVINNOR!)
    fast är bättre köra utan borste på1
  • Anonym

Hm, vi har ingen elvisp hemma...funkar det med stavmixern istället tro?!

• Anonym

jag fattar inte. är det på allvar ett skämt eller??
    om man får vispen lite på sidan då, då sitter ju allting i kläm! den går ju snabbt! :o

• Anonym

jaha, det är alltså inte vispänden man ska använda utan bara hållaren? eller? hahahaha.. Shit. Förvirrade.. Ta bild ;) haha

• Anonym
    Anonym (Fan oxå!!!!) skrev 2011-07-13 01:01:35 följande:
    Testade bägge..... skönt vilket som, chockartat skönt, gick så jävla fort. Men jag gråter fortfarande blod över att mina favvo sommarbyxor är trasiga Man kanske kan köpa nån sån där strykpå lagning, fast hur fam förklara man en såg på framsidan av skrevet.. öhh jag fastnade i elvispen! ahahhahahahha
    Vaa. Och du kom ändå? Hann du komma innan fr annars lär man väl bli livrädd och dra ut sladden ganska snabbt om man fastnar?? haha
  • Anonym

Provade just elvispen men det vispade in trosorna hahah.. så det gick ju inte så bra. svårt att hålla still den också tyckte jag...

fattar inte hur ni gör :P 

• Anonym

Jaha en visp. det förklarade en hel del :) men känns ändå för farligt för att prova. haha

• Anonym
    Anonym (lis) skrev 2011-07-13 22:34:42 följande:
    Vad är det ni inte fattar? Om man har byxor på sig, lämpligen med långa ben så inga hårstrån kan fastna, och lägger den roterande vispinsatsen (använd bara en) mot klitoris utanpå byxorna så lär ni känna en kraftig vibration.

Ett alternativ är ju att tänka till lite själv också. Jag för min del fattar inte hur ni kan vispa in trosorna.
    hahah, WORD! Glad
Svar på tråden Elvisp