• Anonym

Elvisp

Anonym (Kul) skrev 2011-07-11 10:39:36 följande:
    Antingen skojar du med oss eller så har du väldigt stora problem!

Hade jag bjudit hem dig och du satt dig på en tidning, ja då hade jag nog inte bjudit hem dig igen.
    Det finns ju inget som säger att man absolut måste sitta ned. Om någon av mina vänner vill träffas brukar jag föreslå att vi träffas ute. Det finns ingen anledning att begränsa sig till att vara inomhus. 
    Köper inte folk att jag sitter på en medhavd tidning har jag inget som helst behov av att träffa den personen.
    Anonym (ssk-student) skrev 2011-07-11 10:33:15 följande:
    Sök hjälp, det där låter som det begränsar ditt liv.
    Jag kan försäkra dig om att jag inte är det minsta begränsad.

• Anonym
    Jojile skrev 2011-07-11 11:31:53 följande:
    Ja, man får hoppas att hon tar med sig sin egen tidning, jag köper tidningar för att läsa, då vill jag inte ha någons rumpbakterier i ansiktet.
    Jag skrev MEDHAVD tidning. Vem vet vad folk har haft för sig innan de har läst sina tidningar. 
    Dock är det väldigt sällan jag ens besöker någon. Jag brukar föreslå att man träffas utomhus.  
  • Anonym
    Jojile skrev 2011-07-11 11:48:29 följande:
    Oj, är det många som känner sig avslappnade och till freds i ditt sällskap? Måste vara jobbigt att ha en vän som tycker att man är jävligt äcklig.
    Jag säger ju inte rakt ut att jag tycker att de är äckliga. Jag frågar heller inte om de har tvättat händerna med tvål och spritat dem efter att de har onanerat eller haft sex. Jag förutsätter att de inte gör det för att vara på den säkra sidan.
    De allra flesta av mina vänner tycker att det är uppfriskande att ta en promenad och träffas ute på det sättet hellre än att sitta inne och tråka. De som är lata av sig och inte tycker om att röra på sig gör jag mig av med.  
  • Anonym

Åh, jag vill testa både elvisp och eltandborste! Får aldrig orgasm under samlag, så detta kanske vore något. Frågan är bara när jag hinner göra detta med två småbarn?

• Anonym
    Livisu skrev 2011-07-11 12:33:06 följande:
    Har du provat riktiga sexleksaker?
     Ja, en vibrator har jag provat. Det gick så där. Har du andra tips?
  • Anonym
    Anonym (numera hårlös) skrev 2011-07-11 13:07:43 följande:
    Tänker aldrig mer testa några onanitips från familjeliv.
    Hmm kan vara riskabelt om man inte rakar sig och bara har trosorna på... Prova ha ett par tunnare byxor på dig över det, typ leggings eller nåt då lovar jag att inget kan slita dig hårlös! Skrattande
  • Anonym

Jag har också testat och det var typ helt galet vilken upplevelse det var! Skönt som fasen! Och det tog inte många sekunder så det är bra att köra med på morgonen när man har lite bråttom

• Anonym
    Anonym (Nyfiken attans!) skrev 2011-07-11 19:20:45 följande:
    Vilken del av själva vispen använder ni? Undersidan där dom 4 bladen möts eller från sidan så bladen roterar över klitoris? Fan att gubben har semester nu! Vill prova :D
    Prova båda det funkar lika bra. Själv tycker jag det är skönast när dom 4 bladen möts :)
  • Anonym
    Lindans skrev 2011-07-11 17:10:16 följande:
    Haha denna tråden va ju skitrolig, det bästa är dom som tror att man ska ha den i munnen :) Haha
    Hahah ja eller hur!! Man undrar ju hur dom tänker då?? Finns nog ingen som skulle tycka att en helt galet snurrande visp bland tunga och tänder skulle vara skönt! Skrattande Hahah skrattar ihjäl mig av bara tanken och syn på detta!!
  • Anonym

Jag kan erkänna att när jag först läste tråden skrattade jag högt för mig själv och trodde det var ett skämt, men efter att ha läst på lite mer om det blev jag sugen på att testa (jag hade ju inget att förlora). Och tro mig jag kom på 2 minuter och det var nog bland den skönaste och starkaste orgasmen jag någonsin har fått!!!!! Ni väljer själva om ni vill testa eller inte men jag lovar er att ni kommer inte att ångra er om ni gör det. Visst känns det lite knepigt att ta fram elvispen ur skåpet och sätta sig brevid närmsta eluttag och sätta igång men så fort du har satt på vispen så kommer du på andra tankar för det är såå skönt! Tack för tipset ts, nu kommer elvispen genast användas oftare ;) 

Svar på tråden Elvisp