Elvisp
Hade jag bjudit hem dig och du satt dig på en tidning, ja då hade jag nog inte bjudit hem dig igen.
Köper inte folk att jag sitter på en medhavd tidning har jag inget som helst behov av att träffa den personen.
Åh, jag vill testa både elvisp och eltandborste! Får aldrig orgasm under samlag, så detta kanske vore något. Frågan är bara när jag hinner göra detta med två småbarn?
Jag har också testat och det var typ helt galet vilken upplevelse det var! Skönt som fasen! Och det tog inte många sekunder så det är bra att köra med på morgonen när man har lite bråttom
Jag kan erkänna att när jag först läste tråden skrattade jag högt för mig själv och trodde det var ett skämt, men efter att ha läst på lite mer om det blev jag sugen på att testa (jag hade ju inget att förlora). Och tro mig jag kom på 2 minuter och det var nog bland den skönaste och starkaste orgasmen jag någonsin har fått!!!!! Ni väljer själva om ni vill testa eller inte men jag lovar er att ni kommer inte att ångra er om ni gör det. Visst känns det lite knepigt att ta fram elvispen ur skåpet och sätta sig brevid närmsta eluttag och sätta igång men så fort du har satt på vispen så kommer du på andra tankar för det är såå skönt! Tack för tipset ts, nu kommer elvispen genast användas oftare ;)