Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Idag mår jag bra, jag mår inte illa än iaf :) Kanske en flicka denna gång? :)
då har vi ju säkert BF samtidigt, jag har 14 augusti. när har du?
kimzeiy, hur är allting idag? har du fått akut tid än? är orolig för dig
jag har också fått någon grej för jordnötsringar, kan äta hur mycket som helst... jag är såå sugen på det, helt sjukt. men somsagt, allt godis jag älskade så mycketi nnan, som choklad, - snickers bland annat, är jag inte sugen på alls nu, eller lite, men inte i samma utsträckning som innan, nu är det surt och salt som jag gillar... mums!! ska be sambon åka o köpa lite jordnötsringar och cashew nötter till mig, nyttig som jag är
Eller jag håller kanske inte med i allt du skriver. Jag blir inte irriterad, jag förstår absolut att man oroar sig, det gör jag också. Men ofta känner man kanske att något är fel om det är så, förändrade symptom eller liknande, eller att man bara känner sig väldigt orolig över någonting, och då ska man såklart kolla upp det. Med eller utan blödning tycker jag. Som ovan skrev som hade haft MA och MF och inte blött alls, så behöver man ju faktiskt inte blöda. Det kan hända saker trots att man inte blöder.
Oron i botten handlar väl om att man är rädd att förlora sitt barn såklart så man har ju rätt att oroa sig. Det är ju därför man blir stressad och orolig. Men ofta är "småsaker" som tex. förändrade flytningar helt normalt och absolut ingenting som är fel. På så sätt kan jag hålla med att man ska slappna av lite och inte inspektera vaaaarje lilla sak som kroppen känner eller upplever. Men samtidigt stå på sig om något känns fel och kolla upp det.