jempalainen skrev 2012-02-12 13:35:14 följande:
Chetti: nä visst är det märkligt att många kommer innan bf men vi är ju väldigt många som ska ha i mars. Blir det inte snitt så räknar jag lugnt med att gå över tiden , räknar med två veckor!:) Och du är så välkommen att gosa med bebis innan din kommer om det nu blir så! kanske du får innan mig eller samtidgt:)
Stumpan, låter som du har det tufft just nu. Förstår att du blir lite deppig när det är stök med barnen som bråkar med varandra och ingenting hjälper. Mina syskonbarn är ju i ungefär samma ålder som dina och de bråkar hela tiden och har utspel och tjatar och gnäller hela tiden. Jag tycker det är så jobbigt fast det inte ens är mina, så jag kan inte ens tänka mig hur det är att vara höggravid och behöva lugn och ro samtidigt som man ska lösa konflikter och hantera två barn som bråkar och inget hjälper. Hade jag pengar skulle jag betala hotell för dig!;) Det är skönt att säga som det är och låta det vara så just nu. Skönt att det är vår snart så ni kan vara ute mycket och man blir ju gladare och lättare till sinnet och de kan springa av sig och så. Ja gud vad skönt att kunna gå och vara ute och njuta av våren och sommaren! underbart!
Tufft att barnen kommer och ska sova varje natt, de är ju inte pyttesmå heller kan jag tänka mig. Ja har du någon annan säng att sova i? Du och bebisen måste ju få lite lugn också så du inte blir helt knäckt!
Tack sötaste chetti för att du glädjs med mig! :) ja det är så skönt och svårt att förstå! och tack för din komplimang av mina bilder!:) gulle dig!! Stor styrkekram och vila så mycket du kan när barnen är i skolan och fritids om du kan!!
Gulliga du!
Ja, då har du en inblick i hur det kan vara med två bråkiga syskon... Åh, hotell det låter för bra.
Jag kommer säkerligen få sova i någon av barnen sängar eller vår gästsäng vilket är en uppblåsbar dubbelsäng från Jysk
Tack för dina fina ord, min vän!