Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Men vet du, allt ordnade sig till det bästa :) Vår dotter saknar inget av det nödvändiga hon behöver, snarare tvärtom. Allt krut läggs på henne, men det blir inget överflöd kvar till oss. Vi klarar oss, vi går runt varje månad, men det är inget överflöd. Och det är okej :)
Jag förstår din känsla med luftmadrassen, men jag kan ge 100 spänn på att gubben inte tänkte de tankar du tänker att han gjorde :) Man är väldigt känslig när man står inför att bli mamma, och man känner sig ofta granskad. Men det är man sällan, tack och lov :)
Så torka tårarna och var glad över att du är en ekonomisk blivande mamma :) Man behöver inte pengar i överflöd för att vara fantastisk, och du kommer ge ditt barn ett otroligt bra liv för du verkar vara en sund och förnuftig människa. I slutänden är det det viktiga :)
Kram!
Jo, precis, jag vet ju flera som klarat sin på små medel, men bland andra människor som har det bättre ställt kan man ju ändå känna sig som en fattiglapp.
Och jag är helt säker på att han bara ville vara snäll, men vissa dagar tar sånt onödigt hårt :P
Idag är humöret dock mycket bättre! Sambon kommer hem om två timmar och jag har dessutom sovit som en stock hela natten, 9 h. Precis vad jag behövde!
Kramar på er alla snälla människor!