Inlägg från: Wielkip |Visa alla inlägg
  • Wielkip

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Hinner knappt med i tråden längre, haha, har jobbat 3 dagar denna veckan och är heeeelt paj i bäckenet :(
    Ska till bm på onsdag på rutinbesök,får fråga om bälten osv. då, för nu behövs det verkligen!

V26 imorgon också, wii :)

• Wielkip

Herregud! När jag skulle trimma till lite 'där nere' när jag duschade förut kändes det som att hela härligheten flyttat sig 30 cm bakåt.
    Kunde inte se! Trots att magen inte putar ut mer än vanligt, måste bero på att livmodern påverkar hyr mycket man kan böja sig?
    Haha, fy så heeemskt, vägrar komma till bb med ett hårmonster där nere...

• Wielkip

Hahaha men fy neeej, räcker med att dom ska se hur en unge sprängs fram där nere...får raka på känslan i fortsättningen, får se hur det går.. :D

• Wielkip

Jag tänker lite mer på hur ofräscht set blir MED allt slem blod och bajs, man får ju inte ha tampong så allt som rinner ut i bindan efteråt lär ju kleta fast i håret , uuuh!

Förövrigt är jag lite nojig över att jag kanske läcker fostervatten, har haft konstanta flytningar sen plusset men nu senaste veckan har det varit en del helt genomskinliga, tunna som vatten, dock inte jättemycket.
    Har inte haft några sd under hela graviditeten, men man kan kanske läcka ändå?
    Ska till bm på rutinbesök imorgon så får fråga henne om det.

• Wielkip

Har inget trosskydd, och det är så himla lite att det inte skulle synas i ett trosskydd, kommer typ bara 2-3 droppar max i trosan men jag känner att det är vattenkonsistens på det liksom.
    Dom kan väll kolla om tappen ser ok ut? Och om den gör det och det inte läcker mer ön nu är det ingen fara typ, är ju Max någon ml om dagen. Inte så att bebisen torkar ut därinne :)

• Wielkip

Hoppas det inte är nån fara för båda av oss!

Bm borde väll kunna kolla tappen lite snabbt på mvc väll, för man behöver la inte åka till gynakuten/förlossningen för att göra det?

• Wielkip

Hemkommen från mvc, väntar på tid till östra för fostervattenleckage-koll...

25+3 idag, Sfmått 24, järn 114, viktökning 6 kg!!!
    Min våg här hemma visar på 2 kg ökning bara, gillar min våg bättre :(

• Wielkip

Nån som vet ifall man kan betala gynbesöket på faktura? Hittar inte mitt kort, paniiik!!

• Wielkip

Ringde och det var tydligen gratis, ingick i hela grav-grejen så det var lugnt, bara inte kortet är tappat utomhus..

Undra hur länge man får sitta och vänta bara, ska egentligen jobba vid 14 men det känns rätt omöjligt att hinna bli klar så snabbt en måndag i Gbg, haha!

Hjärtljuden var förövrigt 145 och inte 135 som jag o sambon räknade till här hemma, och bm påpekade att det var en vääääldigt aktiv bebis :)

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)