Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Kände precis en så stark knuff inifrån magen att jag hoppade till!
Haha, andra gången hon skrämt mig så, börjar bli lite kraft i den lilla kroppen nu :)
Kände precis en så stark knuff inifrån magen att jag hoppade till!
Haha, andra gången hon skrämt mig så, börjar bli lite kraft i den lilla kroppen nu :)
Hm... Enligt bm är jag i v.20+0 imorgon, men enligt alla uträkningar o appar är det idag, vad stämmer om jag har bf den 8?
Haha på utsidan? ;)
Välkommen! :)
Vilket datum har du bf? Får inte ihop det riktigt om du har i mitten fast är i v17...jag har ju en vecka ifrån mitten och är i v.21 :)
Mellan mars o april låter för mig som att det rör sig om datumen i mitten på mars iaf!
Tror jag börjar få foglossning :(
Har typ molvärk lite diffust över hela höftområdet, rygg, höfter, ljumskar och ner mot benen.
Skulle kunna vara växtvärk också för den har ändrat sig från hur det kändes i början men det känns ju inte direkt logiskt att det skulle påverka så stort område.
Jag har haft mensvärks-kopie-molvärk tills typ v.16, sen var ju livmodern större och då ändrades det och flöt ut över hela magen typ, kanske flyter ut ännu mer nu nät den är ännu större, hoppas :)
Nån som vet hur man lyckas med carbonara? Bacon grädde kryddor och ägg..? Får aldrig såsen att bli krämig!
Hur gör man liksom? Har testat massa olika recept men allt blir bara blaskigt.