• Fru Glad

10000-steg-om-dagen-tråden

kan bara grattulera, förstår om ni är trötta! snacka om bra jobbat. har i dag en räknar fri dag, ska göa ngt viktigt... återkommer senare.

• Fru Glad

Har varit på jobb intervju!!! Känner mig lite trött efter åt. Känner mig nöjd, jag gjorde det jag kunde nu är det upp till dem, men man vet ju aldrig vilka de andra är.

Nu till stegen; vore det inte kul med en lite tävling?? Tex vem har gått flest steg? Eller vem klarar att gå mer än 10000/dag i flest dagar i sträck, ngn som vill vara med?

• Fru Glad

Ninnsan: gratttis och lycka till med nya jobbet!! Är du nervös? Det skulle nog jag vara. Nervös och förväntansfull...

Visst vore det kul med tävling? Vad säger ni, när ska vi börja?

• Fru Glad

Måndag låter kanon, ska på upptacktsmöte i morgon och kommer sitta still. Vad har vi för upplägg?

Jag röstar för:

Antal dagar med över 10000steg i rad.

Flest antal steg/dag.

vinsten tycker jag är äran.

Lycka till tjejer och killar! Lets the games begins...

• Fru Glad

Så klart man vinner en bra kondis, alla har sina egna mål de vill nå Fast jag tycker inte äran är att föringa...

• Fru Glad

Kul att se att det är fler som vill vara med och tävla , har själv kommit upp i 12600 hittills i dag ! Känner mig otroligt nöjd. dag ett avprickad för mig! Får se om det kan bli ngt rekord idag, tror inte det har haft bortåt 16000 som mest och det blir det nog inte i dag.

• Fru Glad

AHHHHH Allt jag skrev försvann!!!

Sammanfattningsvis: 14500 igår, och 13800 hitills idag Känner mig nöjd men nu gäller det att hänga i så att det blir många dagar på raken...

Jossebell: Det finns en tabell tidigare i tråden där du kan räkna ut hurmånga steg du gått i förhållande till tiden, tycka till. Personligen tror jag du är över 10000 idag, beror nog på hur långt du har till och från jobbet.

• Fru Glad

Räknade fel, 12500. Sorry Ska ju inte börja ljuga nu när det är tävling och allt Över 10000 i allafall.

• Fru Glad

Här har vi haft vårväder, 2 pluss och strålande sol, helt underbart har 14600 på min räknare är helt slut, ska kolla på lost och dricka lite kaffe snart. Kramisar

• Fru Glad

Har min på mig hela dagen, alla steg tycker jag räknas. Har tänkt på vår lilla tävling, vi kanske skulle göra så att vi kollar vem som fått flest dagar med mer än 10000 steg fram till tex midsommar, på så sätt är inte tävlingen slut så snabbt. vad säger ni om det?

Är det ngn som vet vad som gäller för att starta en tävlning på FL? Vi kanske skulle starta en nu tråd och utlysa tävlingen lite mer officiellt.

Nä nu ska jag snart gå till öppnaförsklan så att jag får ihop mina steg i dag.

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden