• Fru Glad

10000-steg-om-dagen-tråden

Haft en dålig steg dag bara 4100, men jag har gjort annat nyttigt, lagat mat och städat. undra om jag får ngr extra steg för städningen Spelar ingen roll dåligt är det iallafall.

• Fru Glad

emmzan: Stackars dig, passa på och ta hand om dig ordentligt nu när du är sjuk. Krya på dig!!!

• Fru Glad

Hej lyckades skrapa ihop 16450steg igår!!! Rekord för mig!!! Snöskottning och ett stationsgympa pass 75min på friskis var rena guldgruvan!

• Fru Glad

Tackar, har fått ihop 9500 i dag, har skapli träningsvärk och det kommer inte bli roligare i morgon...

• Fru Glad

Ninnsan: Super duktikt, tror att du kan lägga till lite extra steg för barnkalaset... är det ngt som är energikrävande så är det kalas, hoppas det blev trevligt eller var du helt slut?

Har jobbat på bra i helgen! Över 10000 fyra dagar på raken, snart i alllafall.

• Fru Glad

Halloj, inte kan vi ge upp nu?! Känner som du Fru Juli men det är bra att vänta och se, nästa vecka rör det nog på sig. Brukar tänka att det är bättre att det går långsamt men är långvarigt än att man rasar i vikt men inte kan hålla vikten sedan. viktigt att tänka på är att vi skaffar oss muskler och att dessa väger mer än fettet.

Har varit och tränat idag och jag känner stor skilnad i orken än innan jul, det tycker jag känns bra.

hade 9700 steg igår, får se vad räknaren stannar på idag.

• Fru Glad

5100 + snöskottning i 20min hitills vi får se vad det blir tillslut.

• Fru Glad

Tja, vad duktiga ni är, har knatat på idag, var ute och promenerade, här har vi riktigt vinter väder. solen lyser och det är två minus, snön gnistrar och det är underbart. har varit inne och jobbat extra i natt så jag är lite sliten, vi får se vad räknaren stannar på i kväll. Känner att jag skulle behöva ett mål, tex ett par nya jeans i st. 38 eller ngt liknande, jobbar ni andra mot ngt mål? Känner att det är bra med belöningssystem. Tänkte ev. börja se hur många dagar i följd som jag kan komma över 10000 steg, kanske en bra tävling för att sporra varandra?

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden