• Fru Glad

10000-steg-om-dagen-tråden

Hallå har ballat ur helt!!! MÅSTE ta nya tag, sitter och deppar har trots nya rutiner sedan nyår gått upp i vikt!! Känns snart hopplöst. Har bestämt att jag får sura över detta tom i morgon och sedan får det bli lite j-a annama!

Har tyvärr inte gått så mycket men skottat snö i 30 min så att jag var blöt på ryggen!

• Fru Glad

Vilken energi jossebell, blir nästan svettig av att läsa om vad du gjort

Välkommen "tillbaka" Bree, vi har saknat dina inlägg. Knallat på har du gjort oxå ser jag.

Har i dag precis med nöd och näppe passerat 10000. Har haft mycket dåligt resultat annars sedan i torsdags.

• Fru Glad

HALLÅÅÅ!!! Hej igen har haft datahaveri!! Fattade inte innan hur mycket jag sitter framför burken. Har denna vecka haft ryggskott eller vad det var. Klarade mån och tisadg men inte ons. Har varit inne och jobbat och ska snart iväg igen. Lite kul allt. Vi hörs!

• Fru Glad

Har klarat 10000 alla dagar utom tis ocn denna vecka då jag hade ryggskott. Om ni vill veta så är det inte så bra att lyfta in barnvagnen i bilen med rakaben och sammtidigt som man lyfter så vrider man på sig, ja ni fattar... Må nu i allafall bra, har varit och gympat, känns bra då vi innan hade lite kalas här hemma och jag åt marängswiss... Ha det.

PS Vill ni se hela tabellen över hur många steg jag gått så kolla in i mitt kryp in, har allt registretat i min dagbok.

• Fru Glad

WOW josebell, 20kilo bra gjort. BNara att lyfta på hatten. Nu räknare, vilken blir det nu? Har själv en från Silva men är inte helt nöjd, kontrollräknade och på 25 steg stog det bara 19. Borde göra en bättre kontroll fast nu lever jag bara med att jag gått mer n vad det står.

• Fru Glad

Jag har min i BHn mitt fram, annars åker den bara av då jag bär på dottern.

• Fru Glad

min är oxå lite lufftig, har slutat amma! Fniss. ska unna mig nya underkläder snart, "väntar "på lite viktnedgång bara...

• Fru Glad

Å vad kul med lite nytt folk i tråden (inte för att jag har ngt emot er andra!) Har gått 10260 steg hittills och tror inte det blir så många fler i dag, var på promenad på fm och det var tungt att gå i snömåddet, i uppförsbackarna var det lättare att lyfta vagen och bara köra på framhjulen!!! Var helt svettig på ryggen då jag kom fram.

• Fru Glad

Grattis Bree!!! Himla kul, säger som bäbis nr 2; vi finns kvar om nio månaders, iallafall jag! har oxå ca 5 kilo kvar och de sitter som berget.

Har klarat 10000/dag sedan i torsdags dvs 6 dagar... Satsar på rekord i antal dagar i följd. Hur många klarar ni andra?

• Fru Glad

Just det: Varmt välkomna till alla nya. Ju fler vi är desto bättre, tycker jag i allafall.

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden