Inlägg från: Afrodite86 |Visa alla inlägg
  • Afrodite86

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

jankie skrev 2011-06-21 11:36:42 följande:
    Ja det var till dig :) Går inte att citera med en ipad :(
    Julbaka är ju jätte kul. Nu ännu roligare då dottern vill hjälpa till. Lite olika pyssel brukar vi med göra till påsk, jul m.m Fast hahah hon förstör nog bara mer än gör nytta, men kul iaf. Hon gör det på sitt sätt.
    När ska du ha semester då? Eller när kommer du "tillbaka" ? :)

Näe nu ska de packas. Två dagar jobb sen är de SEMESTER :) som jag längtat :)
    Så duktig jag e som gissar så bra haha.
    Kan tänka mej att d e kul =) jo men d e ju deras sätt att skapa haha, man får ge dom ngt att sysselsätta sej med medan man själv gör det "riktiga" baket och pysslet. Men deras pyssel brukar bli så rart =)
    Jag har bara den tiden jag iväg ledigt men har mina helger fria. Jag åker den 8 juli och kommer tillbaka den 17 juli. Vi kan säkert lyckas hitta en fika stund den veckan jag ska åka med om det skulle vara som så =)

Vill oxå ha semester nu :P
  • Afrodite86
    MammaMia88 skrev 2011-06-22 13:34:29 följande:
    Här hoppar jag med in!

Heter Maria (Mia!!) och är 23, bor mitt i Kristianstad. Har fästman, en dotter som är 4 och en bonusdotter på 3½, och en flicka till på väg med BF i början på november. Behöver DESPERAT nya kompisar då mina "övergav" mig i högstadiet....sedan dess har jag mer eller mindre varit själv. Skulle vara trevligt med nån som är gravid eller har barn då barnen också behöver sysselsättas mer  

Har en hel hög intressen: Laga mat, baka, pyssla, handarbeten, djur (har katt och har haft gerbiler), film, historia...osv osv Just för tillfället är det virka som är mest dominerande då jag virkar mycket till kommande dottern, Wilma som hon heter än så länge.
    hejsan =)
    jag bor med mitt i kristianstad och e relativt nyinflyttad här. söker oxå nya vänner. Vi verkar ha många gemensamma intresse med, gillar baka, historia, pyssla och djur. Gillar även att träna och läsa
  • Afrodite86

Min mail klyddar lite just nu, kan inte se mina mail trots det står att jag har fått nya, så ni vet om ni har skickat ett mail till mej

• Afrodite86
    MammaMia88 skrev 2011-06-23 16:33:38 följande:
    Skickade ett svar på ditt mail, fick du det?
    Nä det har försvunnit =( kan du skicka igen eller?
  • Afrodite86
    Älskardig skrev 2011-06-24 01:23:21 följande:
    Ja vill ha kaffekompisar som kan komma å dricka kaffe hos mig på dagarna när gubben inte ä hemma.. De ä dötrist å helt lååångtrkiiigt ju..
    var bor du?
  • Afrodite86
    Älskardig skrev 2011-06-24 17:21:27 följande:
    På skäralids camping... sj då??
    Jag bor inne i centrum vid csk =)
  • Afrodite86
    LitenMy skrev 2011-06-26 10:55:05 följande:
    Ingen i närheten av Kristianstad? Bor ensam med mina barn och inga vänner som vill träffa oss
    jag bor i kristianstad
  • Afrodite86
    Anonym (29) skrev 2011-06-26 11:10:05 följande:
    Hejsan!
    Jag hoppar in här, Bor i utan för Kristianstad och är 29 år
    var utanför bor du? jag bor centralt. e ifrån lund från början flyttade hit i januari för att bli sambo. känner inte så många här och söker nya vänner
  • Afrodite86
    Anonym (29) skrev 2011-06-26 11:17:49 följande:
    Jag bor i Tollarp. Jobbar normalt i Lund men nu under sommaren så jobbar jag i Kristianstad. Kommer från Hörby från början
    Jasså vad kul, var jobbar du om jag får fråga, eller med vad iaf?
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner