Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Vad duktiga alla är som kommer iväg för träning. Jag hade visserligen mer än gärna tränat för nu mår jag hyffsat bra. Men...det är sååå varmt ute och de hade sagt att det skulle regna. Det är inte aktuellt att ge sig ut på en svettig promenad just  nu....men senare förhoppningsvis.

Vi har köpt hem en stor påse lösgodis, men det är min man som plockat och vi har inte samma smak . Jag kan alltså avstå med lätthet. Senare ska vi grilla, mums.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-07-23 17:42:41 följande:
    Bra jobbat!
    Jag har inte varit med så väldigt länge, men det är ett järngäng som verkar hänga här. Du lär känna alla efterhand och fråga gärna någon om du undrar. Jag tror det är säkert att säga att detta är den bästa tråden på FL och folket här är helt underbara Glad
  • Tullemi

Yey, jag kom iväg ut nu på kvällskvisten (OCH jag slapp lägga barnen ). Jag hade bara tänkt mig en PW eftersom jag mådde lite mysko imorse, men jag kunde inte hålla mig från att galoppera iväg . Sen när jag kom hem så gjorde jag några övningar: plankan i olika varianter, utfall (gud så jobbigt) och även några arm/axelövningar med Exetube. GÖTT!! GÖTT!!!

• Tullemi
    Jennnyn skrev 2011-07-23 23:45:59 följande:
    Ikväll var jag i vanlig ordning i stort sätt ensam på gymmet. Inte så många andra som går och tränar kl 21 en lördagskväll Däremot tycker jag det är skönt att just träna på kvällen.

Idag körde jag igenom ryggen och avslutade med biceps. Det kändes härligt att få ta ut sig!
    Jag hade gärna tränat på kvällen om de hade haft öppet. På vardagarna är kvällstid den enda tid jag kan träna. Men nu är det söndag och gymmet väntar på mig och det ser ut att vara närapå folktomt (det ligger över gatan från vårt hus).
  • Tullemi
    Fattig student skrev 2011-07-24 17:59:05 följande:
    Jamenvisst. Jävla skitmaskin.

Hur ska jag nu veta om jag förbättrar mina resultat?

Idag fick jag ju gå på ren känsla.
    När jag tar en PW i kuperad terräng i skogen så går jag 3km på ca 28 minuter så jo, det är nog nåt fel på maskinen Obestämd
  • Tullemi
    Fattig student skrev 2011-07-24 20:40:50 följande:
    Jag vet inte om den heter så ärligt talat. Haha. Men man sitter likt en stol mot en vägg.
    Jo men det heter det väl....
  • Tullemi

Åh, idag har jag träningsvärk . Det brukar jag aldrig få efter träning med maskiner, men igår så lade jag till några andra övningar (utfall, frog squats och några till) och dessa verkar ta mer. Nu måste jag leta upp fler

• Tullemi
    Gryndrömmen skrev 2011-07-25 09:50:37 följande:
    Amazonas: min pt har präntat in i mig att man kan träna så gott man kan vid förkylning men aldrig aldrig vid feber och halsont!!
    Japp, har också fått denna information.
  • Tullemi

Nu sitter jag och äter en smarrig räksallad med avokado. Men idag blir det nog en vilodag vad gäller träning....

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!