Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Gunsan75 skrev 2011-07-15 11:47:00 följande:
    Körde ett pass löpning i kuperad terräng igår, 13km blev det. Nu är jag precis hemkommen från gymmet där det blev ett pass på 75 minuter. Känns bra.
    Tanken är långpass löpning i morgon, minst en halvmara om min löparkompis kan.. Har så svårt att löpa längre sträckor själv.
    Min backup om hon ställer in i morgon är nog att köra intervaller.
    Ojoj, inga dåliga pass du kör . Impad!
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    Jennie med ie skrev 2011-07-15 11:54:13 följande:
    Hmm, 13 km löpning känns som en utopi här Men det låter jättehärligt att liksom vara en "löpare", jag är avundsjuk.
    13 km i kuperad terräng dessutom ....hade jag aldrig fixat, ligger långt bort om man säger så
  • Tullemi

Så fort jag har semester så sabbar jag min kosthållning, dvs jag fortsätter äta skräp när semestern är över Skrikandes. Idag åt jag korv & bröd på Ikea och till det en LÄSK Förvånad. Jag kan väl äta nån korv ibland, men helst inte Ikeas myskokorvar då. Har även hittat snask, som inköptes på DK-färjan och det var jag ju tvungen att smaka på, ååååh *morr*.

• Tullemi

Jaha, det blir inget gym idag . Maken kom hem nyss och gymmet stänger om 40 minuter. Får bli lite friluftslöp sen istället....om det inte regnar tooo much dvs.

• Tullemi

ÄNTLIGEN, efter 5 dagars uppehåll, kom jag iväg till gymmet . Det började trögt på uppvärmningen och modet föll en aning, men sen släppte det och det blev helkropp styrka följt av 45 minuter på löpbandet. Nöööjd! Jag ska se om jag kan klämma in en powerwalk ikväll också.

Nu blir det lite mat: apelsin med naturell yoghurt, linfrön och blandade nötter.

• Tullemi

Nu har ett paket Finn Crisp flyttat hem även till mig

Idag blir det grillning: scampispett med en sallad till. Min man får äta vitlöksbrödet och den feta såsen. Han bryr sig inte om sånt alls Obestämd.

• Tullemi
    Scratchy skrev 2011-07-16 15:51:42 följande:
    Är inte alla trådar på fl bra för att ge feedback och support?
    Haha jo och de minskar den dåliga självkänslan och osäkerheten också. Riktigt mycket feel good ibland
    NOT!
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-07-16 18:05:28 följande:
    Ett ganska nyttigt tunnt hårt bröd som är lite beroendeframkallade, delvis på grund av diverse pålägg som är helt lyriskt beskrivna här på tråden :)
    Jag tänkte ta och slänga på lite lax och avokado ikväll...på det där brödet Och så blir det nog lite färskost på mä....
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-07-16 18:21:11 följande:
    Åh, ska gå och ta hand om det där brödet, har lite Brieost, jag vet själv hur jobbigt det ar att avstå från godsaker då man följer en diet så jag har lite dåligt samvete.. i alla fall må alla här ha en riktigt god kväll, själv ska jag dejta Dexter; säsong 2 Solig
    Jag har tydligen tagit mig en unnar-dag idag, trots 3 dagars semestermat/dryck tidigare i veckan. Jag behöver inte gå ner i vikt, men jag är väldigt intresserad av att hålla den så det känns så där (att man slarvat).....
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-07-16 18:28:13 följande:
    Det går säkert bra med någon extra unnardag ibland bara man inte gör dem till en vana. De flesta av oss här motionerar ju rätt flitigt och då får man ju få lite extra ibland Glad
    Tack, nu känns det bättre. Dina fina ord plus en längre kvällspromenad i snabb takt så ..... och så givetvis en runda på gymmet imorgon igen. Förresten så är det väl ingen bra idé att köra styrka 2 dagar i rad va? Har för mig att min PT sa att man måste ha en vilodag mellan två styrkepass (kör alltid helkropp).
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!