Träningsnördar - här samlas vi!
Etss: jag gör reps tills jag inte klarar fler :) tar ut mig i alla set :)
Etss: jag gör reps tills jag inte klarar fler :) tar ut mig i alla set :)
Jag har inga problem med biffarna på gymmet, de har kämpat för att få sin kropp precis som jag. Däremot småpojkarna som tror dem är coola avskyr jag.
Mollly: har aldrig upplevt att någon mer än småpojkarna sneglar när jag kommer in :) jag får numera hjälp av "mina" biffar :)
Cirkuspuman: vet inget om proteinpulver i samband med amning :) men sen några månader tillbaka dricker jag proteinpulver och märker stor skillnad i ork och återhämtning :)
Småpojkarna på mitt gym är 18-19 år, blir galen på dem ;)
Biffarna på mitt gym kan komma fram om de ser att jag är på väg att ge upp och hjälper mig att kämpa mig igenom några till :)
Vad skönt, jag kan bara träna kvällstid och då är det en hel del folk :) tycker inte om när man måste springa runt och leta efter vikter :)
Jag använder whey 100% lactosefree, en direkt på morgonen.. Mellanmål på fm och em samt en direkt efter träning. Så fyra shakes om dagen :) blandar ca 30 g pulver med 200 ml vatten :)
Om du bara vill ta två ggr så skulle jag ta direkt på morgonen och efter träningen :)
Mollly: jag tränar både styrke, box och kondition i viktnedgångssyfte :)
Du måste ge spinning fler än en chans, jag hatade det första gången jag gick men nu är jag förälskad :)