Träningsnördar - här samlas vi!
Vi har också goda vänner i schweiz. Hoppas på en resa dit nästa år
Vi har också goda vänner i schweiz. Hoppas på en resa dit nästa år
Jag har varit vaken sen kl 6 då minstingen vaknade, men fy farao vad jag var trött idag. Jag kände mig så där bedövande trött som när man ska bli sjuk. Men nu 2 timmar senare så har jag vaknat till liv. Sitter här med min frukost: nat.yoghurt, apelsin, linfrö och blandade nötter.
Funderar på att ta en vilodag från träningen, eller kanske bara ta en PW ikväll och sen komma i säng i tid.
Jag väntar på en inköpt pulsklocka och en burk med kom-igen-tabletter (att intas före träning). Det blir roligare att träna när man har massa gadgets, snygga kläder, pulver och tabletter - även om det inte låter så bra med just tabletter *harkel*....så är det ett helt godkändt kosttillskott.
Jag kan inte bestämma mig:
-en Hof och lite goda nötter
..eller.....
-45 minuter PW
....eller både och fast i omvänd ordning
Jag är en sån person som inte håller mig mätt på gröt. Däremot så funkar följande frukostar för mig:
-Äggröra med rökt lax och avokado och en FinnCrisp.
-Naturell yoghurt (fullfet) med färsk frukt/bär, krossade linfrön och blandade nötter.
Då blir jag mätt och belåten De är dessutom GI-frukostar.
Buhu, ännu en dag utan träning. Jag känner mig för risig för att våga träna. Huvudet är snurrigt och det bränner i ögonen och jag har lite feber. Konstigt nog inte ont i kropp eller hals, men det är väl bättre att inte gå antar jag?! Jag vill komma igång med 4-5 pass i veckan igen för nu blir det bara 2-3 och det är fööör lite.