Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Mollly skrev 2011-08-06 20:55:46 följande:
    Jag springer ju inte jätte snabbt direkt när jag springer innan jag tränar. Så det borde inte vara någon fara. Ska kolla med tränaren på gymmet.
    Ja, gör det. Skulle vara kul att få en åsikt på denna sak.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi

Johan75: fast där jag har läst det handlar det inte om body building-kroppar, utan mer åt fitness-styrketräning. Jaja, jag får söka efter mer info, eller vara min egen guinea pig

• Tullemi

Ok, hittade redan lite mer info: att jogga mer än 20-25 minuter gör att kroppen börjar ta energi från musklerna och detta kan förhindra muskeluppbyggnaden. Mer än 20-25 minuter och det gäller högintenssiv löpning. Lite go jogging är OK .Sen om detta stämmer låter jag någon annan svara på.

• Tullemi

Precis. Det borde gälla all högintensiv träning. Hur som helst vill jag återigen understryka att detta inte är min åsikt eller min erfarenhet. Ville bara ha åsikter på det jag läst. Vidare så tänkte jag på body building när du skrev vältränade karlar . Såg inte direkt en fitnesskropp framför mig. My mistake.

• Tullemi

Vi är i helsingborg och slappar, äter skräpmat och dricker lite onyttigt . Träning blir det ingen, men snart är vi hemma och då blir det andra takter

• Tullemi

Idag åker vi hem från helsingborg. Det ska bli skönt att komma hem till rutiner, träning, vettig mat...ja ordning och reda helt enkelt .

• Tullemi

Ok. Jag har visst sovit 11 timmar på raken. Måste varit bra trött *harkel*. Jag hoppas innerligt att få tid till gymmet idag. Och handla hem massa nyttig mat. Maken ska jobba med huset efter jobbet så man vet aldrig om träningstid finnes

• Tullemi

Jag hade bokat in mig på ett zumbapass på midsommarafton eftersom allt annat var fullt. Väl på plats i gymmet så fanns det plats på Indoor Walking så jag bytte, med en lättnads suck; jag är inte dansant av mig så jag ville inte riktigt gå. Men sen kikade jag in genom fönstret när zumbapasset var i full gång och jag hade lätt kunnat deltagit . Ingen annan var dansant heller. Haha fick mig ett gott skratt inombords

• Tullemi

Men bah Skrikandes ingen träning idag heller. Jag är bara inne i tråden och läser allt NI håller på med. Men imorgon...då ska jag ta mig fasiken ta mig till gymmet. Det blir abs och cardio. På kvällen blir det kräftskiva, fast alkoholfri sådan för mig.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!