Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Jag skriver som en kratta!

• Paradigm
    Tullemi skrev 2011-08-29 19:50:16 följande:
    Nu är jag hemma efter en låång arbetsdag. Cyklade hem i ösregn och kände...nääe, jag ooorkar inte träna idag. Helt slut i knoppen efter alla intryck så här sitter jag nu i träningskläder men ingen ork....
    Jag hade faktiskt inte orkat. Psykiskt jobbigt med nytt jobb.
  • Paradigm
    Gryndrömmen skrev 2011-08-29 21:47:56 följande:
    lät ju gott att blanda proteinpulver med naturell yoghurt
    Absolut, här testas allt! Skrattande
  • Paradigm
    Tullemi skrev 2011-08-29 22:01:42 följande:
    PS: jobbigt när man inte kan/får surfa på jobbet. Hade ju nästan lite träningsnördstrådsabstinens (det ni ) idag. Undrade sååå vad ni skrivit, haha
    Du får gärna flika in med något inlägg under lunchrasten! =)
  • Paradigm
    Gryndrömmen skrev 2011-08-29 22:13:56 följande:
    Men hur gör du? Bara häller på det och rör om eller mixar du?
    Jag har ju banan i så jag mixar med en stavmixer.
  • Paradigm

KATASTROF!

Jag har varit borta i 2 dagar och kosten har varit under all kritik. Vi har bl a ätit på Wendy's. Jag vet inte om det finns i Sverige. Det är en amerikansk snabbmatskedja där de bl a säljer megastora hamburgare med megastor pommesfrites och med en megastor Coca Cola. Cheesecake har också åkt ned i magsäcken. Så nu är magen allt annat än vän med mig. Uppsvullen, magknip, irriterad osv. Jag begriper mig inte på de som lever så här.

Ikväll står det löpning på schemat.

• Paradigm
    MissKaos skrev 2011-09-01 13:44:32 följande:
    Som tur är finns dom inte här! Vi har inte ens TGI Friday i GBG -tur eller otur jag vet inte.. Älskar tyvärr deras mat. MEN jag är som tur är inte i stockolm så ofta..
    Förstår att magen bråkar! Men det brukar ju ge sig på ngn dag, iaf för mig

Här blir det skivstång ikväll. Har lite lätt ont i benen sedan igår. 450 pers var det som tog sig runt 10km igår nu när mållistan finns på nätet. Ochjag okm in som nr 72.. Är rätt stolt än Tänker skryta om det det närmsta året ellet så :D
    Anf Friday i Sthlm så är den skit. Det smakar illa och är dyrt. Jag tror det låg på 150 kronor för en hamburgare meny som inte är värd namnet,

Ja, det är grymt bra jobbat. Såklart att du ska vara stolt! Vilka är de som kommer 1:a, 2:a, 3:a....? Hur får springer de om du sprang på 51 minuter. Måste röra sig om elitidrottare i sådana fall. Jag har för mig att rekordet på 1 mil låg på 35- 37 minuter, men är osäker.
  • Paradigm
    Fattig student skrev 2011-09-01 14:02:47 följande:
    Anf Friday i Sthlm så är den skit. Det smakar illa och är dyrt. Jag tror det låg på 150 kronor för en hamburgare meny som inte är värd namnet,

Ja, det är grymt bra jobbat. Såklart att du ska vara stolt! Vilka är de som kommer 1:a, 2:a, 3:a....? Hur får springer de om du sprang på 51 minuter. Måste röra sig om elitidrottare i sådana fall. Jag har för mig att rekordet på 1 mil låg på 35- 37 minuter, men är osäker.
    Hur fort springer de om du springer på 51 minuter?, ska det stå.
  • Paradigm
    Mollly skrev 2011-09-01 18:21:42 följande:
    PT:n på gymmet sa tvärtom. Att jag ska springa innan jag tränar. Eftersom att jag inte nu kommer vara ute efter att bygga muskler på samma sätt.
    Precis, men alla säger olika, så man blir ju förvirrad.
  • Paradigm
    Beckaa skrev 2011-09-01 19:30:00 följande:
    Favete Linguis:

En liten oartig fråga kanske, men är det du på bilden? Jag hittade din bild här nämligen:
    www.triumph-lingerie.nl/shop/series.aspx

Otippat att hitta dig på en holländsk Triumphsida nämligen...
    Haha, nej det är inte jag. Jag försöker vara så anonym som möjligt. Annars känner jag mig så begränsad. Men jag väljer bilder som liknar mig, iaf denna bild, inte den innan denna.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!