Träningsnördar - här samlas vi!
Ska strax äta frukost. Gröt, ägg och finn crisp. sen blir det en promenad och senare en runda till gymmet.
Vad väntar för pass på gymmet?
Det blev 5 km idag, 25 minuter sedan styrka på det där fokus låg på ben och så lite plankan på det också.
Imorgon blir det 1 timmes styrketräning och sedan blir det på kvällen löpning 1 mil.
Men nu har jag en förbannad träningsvärk, ont men samtidigt härligt!
Weho!
Im back on track. Jag har hunnit köra igenom hela kroppen förutom ben. Det tar jag imorgon och kan då avgöra exakt hur illa den här infektionen slagit. Det jag märker nu är att jag såklart är aningens svagare - inte mycket men lite såklart. Konditionen är densamma. Det som är lite anmärkningsvärt är dock att massan på axlarna faktiskt tilltagit - trots att jag levt på glass och smärtstillande. ;)
När jag såg det idag så fick jag ett il i magen av att köra en rejäl deff. Det vore riktigt roligt att se hur mycket massa jag egentligen har. Inte för att jag har överdrivet mycket fett på kroppen men ändock går det alltid att få fler konturer.
Så nu klurar jag för fullt. Är det värt det för det första? Orkar jag det? Jag jobbar 100%, har familj med två barn och utöver det så instruerarar jag 4 pass i veckan + ev vikpass.
Vad tycker ni?