• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Godmorgon och välkomna nya som gamla :)
    Har haft en ytterst kortvarig svacka och funderar; cykeltur nu eller styrketräning i kväll? Har fortfarande lite träningsvärk efter förra gången, inte är det något hinder?

• ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-14 06:23:11 följande:
    Nejdå det är inget hinder! :) jag hade kört på både cykel och styrke ;)
    Då hade jag dött :) Kanske då jag börjar bli lite mer rutinerad med styrketräningen, det är bara 2: a gången :)
  • ETSS
    ETSS skrev 2011-07-14 06:26:56 följande:
    Då hade jag dött :) Kanske då jag börjar bli lite mer rutinerad med styrketräningen, det är bara 2: a gången :)
    I kväll gymet då, efter uppvärmning genom att kuta upp och ner i tvättstugan under dagen, antar att man kunde ha det sämre, träning är hur som helst det roligaste som finns och favtoriten är styrketräning Glad
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-14 06:56:36 följande:
    Jaha ja då hade jag oxå valt bara styrke :) kör du helkropp?
    Jajemän, hela alltet, du då?
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-14 07:03:33 följande:
    Kör jag med än sålänge, är lite sugen på att börja köra splittade program men det får vänta tills jag ska börja forma kroppen sen :)
    Jo jag med, skulle verkligen behöva börja forma midja och mage, men förmår mig inte till att göra plankan med mera hemma, tycker att något snille borde uppfinna en maskin som tog det partiet snabbt och enkelt :)
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-14 07:16:47 följande:
    Finns inga genvägar ;) plankan är perfekt, sen går den ju att förändra på många sätt!
    Yes I know, drabbas bara av latmasken ibland. Kanske skulle ta den en sväng mitt i allt tvättstugespring :)
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-14 09:17:09 följande:
    Nu är det dags för träning. Det blir löpning, cykling samt styrka i vanlig ordning.
    Alltihop på en och samma dag? Du är duktig :)
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-14 12:14:28 följande:
    Efter träningen blev det en banansmoothie och FinnCrisp med äggvita och philadelphiaost. Vad äter ni efter träningen?
    Tyvärr mest onyttiga saker men inte så mycket. Ibland slänger jag in en och annan banan :) Jag har faktiskt fått sug efter FinnCrisp sedan jag började vara på den här tråden, dessutom låter efterträninsmaten som poesi då du beskriver vad du äter. Brie måste funka fint till FinnCrisp?
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-14 12:26:49 följande:
    Allt funkar till FinnCrisp om du frågar mig.
    Ska gå iväg och styrketräna i kväll då gymet öppnar där jag bor. Är rädd för att det blir lite onyttigt sen. Men senare i veckan då jag ska handla mat finns det viss risk att det slinker ner ett paket FinnCrisp i matpåsen Glad
  • ETSS
    Jennnyn skrev 2011-07-14 13:51:45 följande:
    Jag kör splittade program sedan någon månad tillbaks. Märker faktiskt redan skillnad på kroppen, vilket känns skoj. Kör för närvarande en tre-split och har delat upp det följande:

Pass 1: Axlar, bröst, triceps
    Pass 2: Rygg, Biceps
    Pass 3: Ben, Mage

Detta funkar bra för mig!
    Hur länge dröjde det från det att du började styrketräna fram tills dess att du började med splittade program?
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!