Träningsnördar - här samlas vi!
Du har barn också? Hur gammal/gamla? Själv är jag 37 år och fick Lucas för ca 17 månader sen och började träna ordentligt för ca 5 månader sen. Resultatet är än så länge bara följande. Megastora lovehandles *snyft*.
Tack för de vänliga orden Man är ju sin egen värsta kritiker och jag är långt ifrån nöjd.
Jag tror att jag ska ta ett foto en gång i månaden så att jag kan se en (ev) förändring. Jag har redan märkt att kroppen ändrats men det hade varit kul att ha bildbevis på det Att se flubber (magen) bli mindre, haha
Idag har jag köpt återhämtningsshake och även dryck att ha under träningen. Får se om det hjälper
Cirkuspuman: looking good
NU ger jag mig iväg för att ta mig runt Prästtjärn 2 varv. Det blir bara ca 5,5 km men jisses vilken kuperad terräng så det blir nog jogg varvat med PW. På återseende
Också hemma nu efter terränglöpningen, pust. På löpbandet känns det som om jag kan springa braaa länge, men så fort jag kommer ut till denna slingan i skogen så är jag som en jädra pensionär ju, bah.
Och nu sitter jag här och sörplar på min vidriga recovery drink, uschiameja...den var inte god, men det får gå Den heter t.o.m Female Recovery, hihi (från WNT):
http://www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/female_recovery?gclid=CJXnz4XLi6oCFUUYzQodIy_8zA
Idag har jag förhoppnigar om att gå till gymmet och köra styrka. Jag ska testa (efter att blivit inspirerad av er här i tråden) att öka vikter och sänka repetionerna. Iaf på arm, bröst och axel. Benen får sin träning ändå Jag vill lägga in några extra crunches också.
Men...just nu håller mannen på att byta fasad så jag hinner väl inte till gymmet efter han har rivit klart för kvällen. Igår höll de på till 19.30 och då var jag mitt i läggning av barn, sen var det väl 25 minuter kvar till gymmet stängde, aaargh.
Ja, var bor ni som bor utomlands?
Kors i taket: jag kom iväg till gymmet och hann träna i hela 40 minuter innan de stängde. Med så kort tid så bestämde jag mig för att bara köra armar, axlar, rygg och mage. Alltid nåt. Jag hade funderingar på att ta en joggingrunda efter gymmet, men NÄ. Det har varit en jobbig dag med 2 busungar, städning, gäster som vill ha fika och sen middagsbestyr.... Jag är en riktig husfru ju
Dock är jag lite putt på mig själv för att jag idag IGEN stoppade i mig fika, bah. Inga stora mängder men ändå....