• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Mollly skrev 2011-09-10 10:49:22 följande:
    Just nu mår jag bra, men eftersom jag blev både snorig och fick ont i halsen efter träningen. Så får jag nog vänta tills imon. Så jäkla surt när man så gärna vill träna bara..
    Jodå kvällen var bra. En lugn och skön kväll. Somnade redan strax efter 22 och fick sovmorgon till 9.20 idag :) Fast var vaken ett par ggr däremellan Skrattande
    Jag vet hur det känns {#emotions_dlg.flower}
    Härligt Skrattande
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-09-10 12:01:31 följande:
    Jag är så jäkla upp i varv nu. Stressad som tusan, men har fixat några grejor inför imorgon. Igår kunde jag inte somna förrän 05:00. Dagen innan sov jag också bara 3-4 timmar. Jag känner att jag har kommit in i en ond cirkel som jag inte vill stanna kvar i. Jag vill kunna sova!
    Ett tufft tips: Ställ väckarklockan på 05, somnar du inte innan dess får du vara vaken den dagen. Det är en tuff metod, men den fungerar och man blir fort så trött att man somnar {#emotions_dlg.flower}
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-09-10 12:08:18 följande:
    Smart!
    Men tufft som skrutt om du har mycket för dig {#emotions_dlg.flower}
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-09-10 12:19:19 följande:
    Ja, det kan ju bli farligt i och med att jag kör dagligen, men att inte sova på flera dagar är ganska farligt det med.
    Det är det, man fungerar inte riktigt som man ska då. Kör du långt varje dag?
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-09-10 12:25:55 följande:
    Nja, det är bara imorgon som det blir en lite längre resa. Glad
    Hoppas det går bra i alla fall och att du börjar få sova lite bättre!
  • ETSS

Jag tycker så mycket om er alla på den vänligaste och mest stöttande tråden på FL {#emotions_dlg.flower}

Det så att under tiden jag inte får träna så mycket så kommer jag inte heller att posta så mycket här, jag följer er och gläds med er när det går bra, och pratar gärna med er, men inte just om träning, jag saknar det lite för mycket.
    But I´ll be back Hjärta

• ETSS
    Mollly skrev 2011-09-13 13:19:33 följande:
    Tror dottern har sett mig träna en del här hemma. haha
    Meen vad sött Glad
  • ETSS
    MissKaos skrev 2011-09-13 08:38:08 följande:
    Fyller år idag! Vill ha en massa fjäsk och grattis, tack

...ska fira med ett skivstångintervall-pass...
    Åh, grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • ETSS
    MissKaos skrev 2011-09-15 19:46:27 följande:

Smittas det i tråden eller? *ser misstänksam ut*

Jag proppade i mig echinasea brus. Vet inte om der hjälper men tro kan försätta berg..

Jag misstänker att det smittas i tråden, till och med jag som ändå inte ska träna så mycket är förkyld så in i vassen :)
    Äter apelsiner så fingrarna blir gula :)
  • ETSS
    MissKaos skrev 2011-09-15 20:44:17 följande:
    Ska vara trist då: Det hjälper inte att bomba med C-vit. Överskottet kissar du ut. OM du inte proppar i dig C-vitbrus el dyl. I stora mängder är det faktiskt jobbigt för njurarna att ta hand om. Nu lär juinte apelsiner i mängder skada utan vara rätt hälsosamma, men tillskott i övrigt kan man inte rekomndera... Jag gjorde fruktsallad igår och fick en ursäkt att äta vaniljvisp. Till sonens förtjusning! Och efter att ha vägt honom idag så var det nog inte fel med lite x-tra i honom. Men det klart. väljer man sushi istället för macdonalds och väljer bort potatisen till förmån för morötter så kanske det inte är så konstigt att man blir smal? Alla borde nog äta som min unge Kaffe och kaffe till frukost (kanske en banan eller en bit knäckebröd m ost/skinka till) lunch: sushi. Middag: Stekt lax med grönsaker. Kvällsmat: En macka.. Mellis: Frukt, kanske knäcke. På det viset hjäper det antagligen inte att han gärna äter en efterätt eller godis. Eller kaka. *fattar och lär* Kanske kan skapa en ny trenddiet efter honom och bli rik?
    Nej jag vet, men det är gott Glad
    Jag själv äter för fem, tränar knappt något numer och går ner i vikt ändå, det är lite skumt.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!