MissKaos skrev 2011-09-15 20:44:17 följande:
Ska vara trist då: Det hjälper inte att bomba med C-vit. Överskottet kissar du ut. OM du inte proppar i dig C-vitbrus el dyl. I stora mängder är det faktiskt jobbigt för njurarna att ta hand om. Nu lär juinte apelsiner i mängder skada utan vara rätt hälsosamma, men tillskott i övrigt kan man inte rekomndera... Jag gjorde fruktsallad igår och fick en ursäkt att äta vaniljvisp. Till sonens förtjusning! Och efter att ha vägt honom idag så var det nog inte fel med lite x-tra i honom. Men det klart. väljer man sushi istället för macdonalds och väljer bort potatisen till förmån för morötter så kanske det inte är så konstigt att man blir smal? Alla borde nog äta som min unge
Kaffe och kaffe till frukost (kanske en banan eller en bit knäckebröd m ost/skinka till) lunch: sushi. Middag: Stekt lax med grönsaker. Kvällsmat: En macka.. Mellis: Frukt, kanske knäcke. På det viset hjäper det antagligen inte att han gärna äter en efterätt eller godis. Eller kaka. *fattar och lär* Kanske kan skapa en ny trenddiet efter honom och bli rik?
Nej jag vet, men det är gott
Jag själv äter för fem, tränar knappt något numer och går ner i vikt ändå, det är lite skumt.