Träningsnördar - här samlas vi!
Är micropopcorn hiskeligt onyttigt? Gillar inte de man poppar själv....
..glömde rapportera om min morgonträning .... gick iväg supertrött, körde helkropp styrka (hann inte med löpbandet ) och kommer hem energisk, pigg och glad . Underbart!!!
Klar med min träning! Behöver ju knappast skriva vad.
Gjorde en förbannat god proteinshake efter träningen som bestod av fryst mango, frysta hallon, en halv mogen banan, en skopa vanilj proteinshake och 2 dl mjölk. Supergott!
Skönt det, för ingen annan hör mig just nu
Var hos läkare i fredags.
Han påstod att mitt illamående, ont i magen och migrän som jag får ett par ggr i månaden beror på stress. Att jag oroar mig över så mycket som händer i mitt liv. Så nu blev medicinen Losec samt att jag skulle sluta tänka så mycket. Men hur i hela fridens namn ska jag sluta oroa mig, någon som har tips?
Här blev det sovmorgon med. Skönt. Har precis ätit någon frukost av lättare slag. Förbereder just nu pannkakor (gjorda på fullkornsmjöl) till barnen som ska ätas med färska hallon och yoghurt (blandas ihop).
Mannen min sover fortfarande, men vi ska snart upp och träna. Han har ca 15 kilo att gå ned och vill ha hjälp. Från att ha varit grymt vältränad till att ha gått upp så mycket i vikt på 1 år pga stress. Nu jävlar ska han få svettas!
Efter träningen blir det givetvis proteinshake, funderar på att göra en favorit i repris.
Och ni som älskar smoothies som mig får jättegärna dela med er av era tips!