Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Oj vad ni har skrivit! Gillar't! =)

Idag blev det något så enkelt som kycklingsoppa till middag med färsk fullkornsbröd med en skiva ost på. Snart är det dags för kvällens träningspass och jag hoppas att utfallet blir bättre idag än igår, men först ska jag läsa vad ni har skrivit för något.

• Paradigm
    Gryndrömmen skrev 2011-08-16 17:19:02 följande:
    Någon som har tips på lättlagad, billig, god och nyttig mat? :)
    Grytor och olika rätter som man "slänger in" i ugn. =)
  • Paradigm
    Tullemi skrev 2011-08-16 08:30:37 följande:
    Idag är det ben och rumpa som ska tränas . Nästan jobbigast tror jag.....känns mest, pust. Får se hur mycket jogg det blir efter ett sånt pass.

Alltså, det är ju lite trist att ålder och graviditet sätter käppar i hjulet för synbart resultat. Jag kan ju se en klar förbättrning av min fysik, men HUDEN förstör *morr*. Man är ju inte så där fast i huden som för 10-15 år sen och 2 täta graviditeter tycks ha satt ett outplånligt spår i form av skrynklig hud just runt naveln. Jag vet att detta säkert låter som småsaker, men det STÖR mig. Dags att börja spara till ett besök hos kirurgen, haha . Cut cut cut, moahaha {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag är "ung" [läs 24 år] och även lyckats göra mig gravid två gånger tätt inpå och visst sätter det sina spår. När jag böjer mig ned blir det en aning skrynkligt kring naveln och när jag gör plankan kan man se lite hud hänga. Brösten är inte sig detsamma, mestadels av fyllningen försvann. Men vafan, jag är jävligt snygg ändå. *skiter i jantelagen*
  • Paradigm

Och länken lägger jag genast i TS!

• Paradigm

Evenstar, herregud, hoppas att det blir bättre efter operation. Har en släkting som var tvungen att operera bort halsmandlarna. Krya på dig!

• Paradigm

Träning blev det imorse, 5 km 25 minuter samt styrka på det och plankan förstås. Efteråt blev det finnscrisp med  en röra bestående av grillade aubergin, tomat och lök samt en banansmoothie (mjölk, banan, honung). =))

• Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-17 15:56:38 följande:
    Nu ska jag klaga lite, fast inte på er, ni är goa Glad
    Har under dagen förgäves jagat en person från Arbetsförmedlingen som skulle höra av sig till mig angående ekonomiskt bistånd för studierna jag ska börja nästa onsdag.
    Sagda person skulle höra av sig till mig under dagen med besked. Jag behövde alltså besked i dag vilket AF visste om. Timmarna gick, och då jag äntligen fått tag på rätt telefonnummer till henne kommer jag i kontakt med hennes röstbrevlåda. På grund av fint väder har hon gått för dagen.
    Får tag på en växeltelefonist och med låg och beständ röst utan svordomar talar jag om att det är av absolut yttersta vikt att hon_ringer_snarast.
    Det tycker jag var rätt snyggt gjort av mig, jag var så föbaskat arg att jag trodde jag skulle få hjärtinfarkt.
    Tur att jag får träna i kväll och blåsa ur mig lite ilska Obestämd Skäms
    Vad skönt att kunna gå för dagen pga fint väder!
    Löste det sig då?
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-17 17:13:13 följande:
    Jo de har ett förmånligt jobb på Arbetsförmedlingen Flört
    Jag vet inte, jag får bara hoppas att hon ringer i morgon då det förhoppningsvis regnar så hon jobbar (ja jag vet att jag är jättelak nu..)..
    Jag får vänta och jaga vidare i morgon, jag har fått ringa mina kurser och säga att jag inte fått besked så jag kan inte tacka ja. Tack och lov har rektorerna låtit min ansökan anstå till i morgon, men då måsta jag ha besked.
    I bland är det nästan för spännande att vara jag Glad
    Ja, vad ska man säga mer än att hon inte sköter sitt jobb. Man går inte för dagen om alla ärenden inte är utredda. Skönt att du har förstående rektorer i alla fall. =)
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-17 17:18:30 följande:
    Ja det är tur det, och tur är det också att jag snart får komma iväg på gymet och "blåsa ur" mig lite överskottsilska så jag blir lite snällare i kväll Skrattande
    Hehe, känner igen det där! När jag spelade tennis så brukade min tränare göra mig tokig så det gick givetvis ut över tennisen, men jävlar vad bra jag spelade då. =))
  • Paradigm

Just det, kollade in olika typer av proteinshake idag - frågan är nu vilken smak man ska ta; jordgubb, vanilj eller choklad?
    Jag undrar även vad ni blandar med; vatten eller mjölk?

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!